Show RAC

Ieri am fost la Royal College of Art, unul din colegiile de prestigiu din Anglia sau mai bine spus din Europa unde se intra ff greu si se munceste mult.. am intrst pe baza de invitatie care este destul de greu de obtinut.. am fost doar la un show unde noi studenti si designeri au avut prezentare de arta contemporana anume fotografie-printmarking, pictura-ceramica si sticla, lucrari din metal si bijuterii si obiecte confectionate din aur si argint.. au fost si cateva articole vestimentare.. unele mi s-au parut ciudate, sumbre, macabre, altele luxoase, altele seci cum a fost un post-it cu 3 pete de cerneala sau o foaie alba cu niste urme de creion, dar sterse cu guma.. a fost mult tineret, multe natii, fiecare si-a prezentat lucrarea intr-un aranjament cat mai original.. bijuteriile erau de exemplu puse pe fundul piciorului unui pahar aurit, niste veioze facute din sticla topita si vopsite cu negru suspendate de un scripete atarnat de un perete, bijuterii iesind din un fel de scurgere de chiuveta, cutite topite dupa forma obiectului pe care erau expuse ca farfurie, platou, pahar.. picturile erau pe jos ba intr-un colt al unei incaperi ca proiectie inversa, au fost tot felul de instalatii ciudate.. au fost filmulete de fff scurt metraj pe banda de 16 mm, mi-a placut cel facut din 3 secvente cu un tip imbracat doar in colanti negrii 3 sferturi si cu parul fffffffff lung si negru.. fundalul era alb si imaginea filmata alb negru.. acele 3 secvente ii faceau parul sa se miste usor in ritmul respiratiei.. a fost creepy.. dar mi-a placut.. multe multe lucrari interesate.. nu am stat decat o ora si am plecat.. marea pare din timp care tb dedicata programului am fost blocate in trafic sau am cautat loc de parcat..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus