21 iunie 2008

Ieri m-am trezit la 6 pt examen.. la 8 tb sa fim la universitate.. a inceput la 10:30.. la 13:30 s-a terminat proba scrisa.. a urmat oralul.. fiind in ordine alfabetica eu am urmat la ora 17.. am avut ceva de asteptat.. dupa, la 17:30 am mers cu colegele din clasa la bauta.. de la 5 la 9 am tot baut 2 sticle de vin.. cred ca am adormit pe autobuz.. nu stiu cum am coborat la statia care tb.. acasa m-am aruncat direct in pat.. am dormit imbracata.. ma trezi azi la 5 cu ochi de panda.. machiajul era intins pe obraz.. incercai sa adorm la loc dar mai mult ma zvarcoli prin pat.. la 7 ma suna doc sa ma intrebe cum a fost.. dupa telefon vomitai vinul.. acum imi e mai bine, dar am inca durerea de cap.. am dat cu castraveti murati.. de la polonezi of course.. la examen proba scrisa a fost ciudata cam greoaie si nu am apucat sa termin.. la oral am trancanit 10 min cat tb dar nu stiu daca a fost bine, dar nu mai putea asta sa ma opreasca ca ma apucase logoreea.. pe 21 august ne dau rezultatele.. asta e.. astept ce sa fac.. cica asteptarea face momentul mai placut.. :)) deci asteptam.. in rest toate la fel de bune si frumoase.. merci ca v-ati rugat pt mine.. merci muuuult.. vreau zeama de varza.. astia nu au asa ceva, dar totusi sa incerc prin vecini.. right.. neah.. am niste muraturi poloneze.. am mers in zig zag.. am fost ieri de mare fala.. ma uitam ca am vb la telefon cu Claudia, dar sincer nu stiu ce am vb si cand.. ca nu imi amintesc.. am si trimsi sms-uri lu Kappa si Nicole.. acum in romana am scris scurt si eu la obiect corect gramatical: "sunt beata" , dar saraca Nicole sper ca a priceput ce am scris acolo.. sau macar sper sa stie sa citeasca printre randuri.. ma duc la dus..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus