Dumnezeu sa TE odihneasca!

Azi la 6 ma suna Carmen.. pana sa raspund eu inchisa.. ma trezi oricum prea tarziu pt programul meu obisnuit.. in viteza ma pregati si coborai.. la 9 intrai pe net sa verific una alta.. ma shoca.. 13 ani paralizat la pat pt comotie celebrala.. imi lasa mami offineluri.. a murit tataie.. plansai in reprize, cu hohote.. regret enorm pt ca atunci cand am fost acasa in aprilie nu am trecut la ei sa le zic si eu buna ziua.. am stat cu copii si nu am avut timp mai de nimik.. acum ce pot face.. timpul inapoi nu il pot da.. tataie m-a crescut cand eram mica pana sa ma duc la scoala.. imi zicea tiganca mica, probabil pt ca eram mai negricioasa atunci, nu stiu.. el ma invata sa mesteresc una alta in atelierul lui, unde avea tot felul de mecanisme si bobine.. iar ce imi placea mie mult sa fac era sa topesc fludorul cand lipea el nu stiu ce integrate... are brevet de inventator pt a patra frana la locomotiva, anume frana hidraulica.. tin minte cum mergeam noi 2 pe strada si ne plimbam.. era frumos.. iar cand nu eram cuminte imi zicea ca ma altoieste cu jordeaua.. dar niciodata nu m-a batut.. nu i-am zis si eu ca il iubesc si ca ii multumesc pt toate amintirile frumoase din copilarie.. mi se rupe sufletul.. tataitza.. ai plecat si nu mi-am luat ramas bun.. TE IUBESCC MULT!!

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus