Girls just want to have fun :D


Au venit din Austria doua prietene bune de-ale lu Nicole deci motiv de iesit.. unde? in GinGin-ul din mijlocul Londrei, zis TigerTiger.. pe care eu nu il sufar!! am stat la etajul unde baga muzica din anii 70-80, am dansat, am baut poate mult decat trebuia... am atipit mai toate pe autobuz, ne-a trezit Nicole.. la 4:30 an fost acasa, la 12 m-am trezit, dus, tabieturi, apoi m-am intalnit cu Carol apoi am fost sa vad meciul Germania-Spania tot in TigerTiger cu o geamana pt ca cealalta era in avion spre Tenerife, plus alti prientei de-ai lor.. toti au tinut cu Spania, mare bucurie pe strazi.. galagie, muzica.. dupa meci ei au mers sa manance.. eu am plecat spre casa iar in autobuz pe scari cand urcam la etaj mi-a cazut laptopul de pe umar pt ca autobuzul era in mers.. noroc cu un japonez care l-a prins.. calc merge, deci nu e pb, dar spaima ce am tras.. am ajuns la 23 acasa, apoi am luat sa povestesc lu Linda ce am mai facut fiecare.. dupa m-am culcat..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus