Liverpool Street

Ieri am fost cu Carol la un McDonalds din Liverpool Street sa facem coperta de CD.. frate batea un vant de te lua cu fiori.. ei si vine el Carol cu pungile cu mancare.. incepe vantul sa le imprastie care pe unde.. .. acum cum sa faci ca tb sa tii de ele si erau multe.. ei si il vad ca le inghesuie pe toate intr-un ghiveci din asta cu mai mult buruieni, maracini ce naiba or fi fost decat flori decorative.. vine pe urma unul din tipii de la McDonald ca sa stranga gunoaiele de la mese si il aud pe Carol ca il cheama pe asta sa vina sa ia gunoaiele din flori "can you take this rubbish cos I don't want to fuck up the beautiful flowers of McDonalds, you know McDonald is a good company, very good one".. sa mor de ras.. sa nu fuck up the beautiful flowers.. niste buruieni uscate.. eh si cum stateam noi acolo, au inceput sa misune cersetorii.. discutii ca de ce sa le dam bani ca ii beau in loc sa ia manacare.. unul chiar a si mancat.. toti l-au simti pe Carol om bun.. si pac roiau in jurul mesei pt pocneti.. dupa ce am terminat, am mers acasa o ora jumate pe drum cu autobuzul.. acasa am mai lucrat la CD.. saraca Claudia ma sunase ca ii zisesem ca iesim cand ajung.. ce naiba sa mai ies ca eram termianta, plus frig ce mi-am luat pe autobuz.. e Iunie ce naiba nu Ianauarie.. acum sunt ca un zombii.. am tb si mor de somn.. e soare afara si as bantuii dar nu am timp.. deseara lucrez la proiectul pt 2D/3D Images.. sa vedem naiba ce fac.. pana pe 8 iulie sa fie gata fianlul final..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus