Tuesday, 3 June 2008

Vernisaj



Azi am avut o zi agitata.. m-am trezit ca de obicei la 7:30 la 9 a tb sa fiu la scoala, pt ca la chipurile 9:30 sa inceapa examenul la engleza, dar cum nu erau calculatoare in sala de examen, a tb sa asteptam o ora deci la 10 a inceput examenul la care se va da rezultatul abia pe 21 august, la 11 am plecat spre Muzeul V&A unde am facut mai tot timpul schite pe diverse tematici, ca de ex servetele pt petrecerea de aniversare a lu Sarah Jessica Parker sau glamorous party pt Kylie Minogue sau Kate Moss, sau servetele pt inmormantarea reginei Victoria, sau petrecere gotica horror.. a tb sa cautam simboluri gotice din nu stiu ce secol, ba simbolouri regale, ba ornamente luxoase de metal de sticla, bijuterii, constructii tot felul de lucruri.. dupa am luat fetele de la scoala, apoi am mers sa mancam, sa ne imbracam si sa ajungem la galerie.. ca de obicei a plouat intruna si pana sa gasesc galeria ne-am udat, oricum ajunse acolo lume muuuulta lume cunoscuta Linda, Molly, Gilvanio, Mandy, Julie, Caroline, Sara, Tareq, Nicola, Marina, Tanith, Imogene, Nigel, Heather, Angely, Brian si multi altii dar nu imi amintesc acum.. am vazut tot felul de lucrari interesante, lucrarea mea era pusa undeva in spate, am vazut si alte imagini de ale mele dar neterminate ca slide show, am baut vin am vb mult, am ras, m-am simtit bine, si dupa am laut un taxi si acasa.. chiar a fost o zi plina azi.. aici am o poza cu o parte din colegii de la grafica 2D/3D Images si cea de langa mine e profa care a zis ca ma ajuta sa obtin ce vreau de la lucrarile mele, efecte speciale :D

No comments: