Wednesday, 13 August 2008

:)


Ieri am terminat la 7 si nu aveam ce face.. vad sms de la Csaba, un coleg de clasa, intrebandu-ma daca vreau sa ies la bere.. am sunat nimik, asa ca am trimis sms ca vreau sa ies.. liniste.. se facea tarziu.. aici daca nu iesi la timp mai bine nu mai iesi deloc pt ca la cat dureaza sa mergi dintr-un loc in altul mai bine stai acasa.. dupa o ora suna tel odata cu ploaia cu grindina.. atunci eu resemnata ca nu se mai iese intru pe net.. stabilim ca dupa jumatate de ora daca tot ploua se amana iesirea.. ma duc la dus.. eram nehotarata daca sa ies sau nu.. am stat ca de obicei prea mult in dus si se facea aproape 8:30.. dupa lupta de convingere sa ies sa nu ies, pt ca nu eram inca gata.. am plecat in viteza.. am ajuns prea devreme.. si a tb sa astept.. omul venea de la mama naiba departare.. asa ca am am inghetat asteptand juma ora.. a fost frumos.. am mers in Revolution.. am pus aici poza cu pub-ul.. dupa ce am ajuns la 22 acolo la 23 jumate am plecat ca sa prind ultimul autobuz spre casa.. am baut 2 beri cam in viteza pt ca de obicei la mine dureaza pana temrin o bere.. a ramas sa bem tequilla data viitoare.. ajunsa acasa Linda avea musafiri, sora ei Angie si nepoata care e de o varsta cu mine.. ei si le gasesc eu pe ele cam turmentate toate.. erau cu chef.. am inceput sa radem de diverse, am dansat pe Shakira.. eu le invatam pasi de dans.. daca ele au vazut in mine mare dansatoare era si apcat sa nu le invat :P a fost frumos si la 2 m-am bagat in pat..

No comments: