Carnaval Notting Hill

Ieri a fost carnavalul pt copii.. este facut de caraibienii si jamaicanii de aici.. au fost muuulte camioane cu diferite costume si muzici si dansuri.. ma uitam la copilele astea.. era cam indoielnica tb ca ele sa fie copile, dar faza e ca se miscau.. foarte lasciv si sexsos.. in fine negrii au in sange miscarea, dansul si mai se amestecau intre multimile de dansatori si albi.. doamne cata diferenta.. cu tot efortul nu te poti misca atat de bine si natural cum face pana si un copil negru la 5 ani.. dupa carnaval cu cu Claudia am fost acasa sa ne schimbat, apoi am iesit in Havana unde se zicea ca se baga muzica salsa si e scoala de dans.. acolo num ai muzica comerciala cum gasesti pe Mtv.. am stat pana la 23 apoi am mers inapoi la carnaval.. am mancat un pic acolo si dupa gata.. inapoi acasa.. la 1 si ceva ama juns acasa.. oricum a fost dragus.. pacat ca am fsot doar noi doua ca gemenel vesnic obosite.. nici azi nu merg.. Marius nu stiu de ce nu merge, dar vine Marilena cu prietenul ei.. la 13 ne intalnim acolo asa ca ma duc sa ma pregatesc.. sa vad cum ma imbrac ca tb sa fi un pic excentric..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus