Cata in UK


Alalteieri a fost aiurea.. Cata mi-a zis ca vine la 23:45 iar eu stiind ca fac pana la gara aproape 2 ore in functie de trafic am plecat la 22 de acasa.. pe drum cand eram in autobuz mi-a trimis sms ca intarzie.. cand am ajuns in gara era 23:15 si incepuse sa ma ia nevoia la wc.. in jur nu era nimik.. iar la 23 aici se inchide tot.. am colindat pe strazi nimik deschis.. in gara pustiu.. doar eu cu o vulpe.. la 2 imi trimite Cata sms ca erau inca in Franta la tunel.. asta insemna ca in 2, 3 ore ajungeau in gara.. ii trimit sms ca ma duc acasa ca tb sa ma duc la wc.. nu mai rezistam.. nu erau autobuze de intors acasa.. a tb sa gasesc alta varianta.. in final am gasit autobuz de noapte.. la 3:30 am ajuns acasa.. am mancat un pic si am dormit 2 ore.. la 5:30 imi trimite Cata sms ca e in gara.. il indrum eu cum sa ajunga la mine ca eram franta de oboseala si imi dau seama ca autobuzele de noapte nu mai circulau incepand cu ora 5 si nu stia sa vina deci era cam complicat de explicat.. il sun sa ma astepte.. la aproape de ora 7 ajung in gara.. mergem noi si ajungem acasa aproape de 9.. mancam un pic de pizza.. am facut dus.. am bagat redbul si o sun pe Claudia sa vina la mine.. am stat de vb si apoi o luam doar noi 2 la colindat in Camden Town, Oxford Circus, Convent Garden, apoi pe seara suna Claudia si o chem sa vina sa ne intalnim la Piccadilly.. am fost toti la un restaurant chienzesc unde mananci cat poti de 8,50 lire.. apoi la Waterloo sa vada Big Ben-ul si roata, am fost la diferite magazine, la un centru de diversitment cu multe jocuri mecanice, apoi acasa.. pe drum am gasit 7 pahare de bere si le am inca in camera.. am ras de moarte pt ca am zis ca tb sa facem set.. oricum am depasit nr pt un set, dar al 7-lea pahar e de vin.. la 3:30 am ajuns obositi acasa.. Cata a dormit cam 20 min pe autobuz.. la 8 ne-am trezit sa plecam spre autogara unde era Ana cu fratele ei.. cand ne-am uitat la ceas era cam tarziu si tare ne-a fost ca pierdem autobuzul.. am vb cu Ana la tel si nu avea biletele de autobuz scanate.. am pus-o sa caute sala net si sa le listeze ca ii scrisesem asta de cand era in romania.. oricum m-am cam enervat ca i-am zis si nu s-a organizat sa citeasca mailul sau sa le verifice.. a durat ceva pana ne-am gasit pt acolo ca era autogara am cat aeroportul de mare.. cand am vazut-o era obosita, trista.. i-am dat lu Cata nr meu de anglia cel de cartela.. ala cu 999 la final e al meu.. celalalt e al Cata.. am vb cu el.. e bine sanatos.. stau azi la nu stiu ce hotel ieftin si maine o sa se intereseze.. oamenii cica erau ff draguti la scoala si amabili.. au laut o lista cu locuri de inchiriat.. au gasit ceva la 75 lire pe sapt cu facturi incluse si e aproape de colegiu deci nu ar mai plati transport si e si in centru.. o sa mearga luni sa vada colegiul ala scump la care tb sa fie cazat.. cica e altfel engleza de aici si Ana nu prea intelege pt ca e un fel de dialect.. deh.. dar au mancat la McDonalds si acum colinda pe shtrase.. dupa voce parea bucuros.. o sa mearga amandoi cu mine la concert Arcana pe 4 oct, si Ana va dormi poate la Claudia, Cata la mine.. Linda il cunoscu pe Cata toate bune si frumoase si ii zisa ca e bine venit sa doarma aici ceea ce e perfect.. asa ca de acum ne facem planuri.. dupa ce se aranjeaza vb cu Claudia sa mergem si noi la ei sa dormim un weekend si altul ei la noi asa ca sa mai schimbam aerul.. deci cam asta e tot pt 2 zile..

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus