Tuesday, 5 August 2008

cum e omul!

Tot ce imi vine acum in minte este proverbul "Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti!" e adevarat si se aplica peste tot in viata.. te intrebi uneori de ce e mai bine sa fi rezervat si sa lasi pe fiecare sa se descurce pe cont propriu.. spun astea pt ca de aproape 4 luni am cunoscut un tip care a venit din Romania in Londra si printr-o cunostinta comuna am ajuns sa ii fac coperta de cd.. e pianist tipul.. e talentat, dar muzica lui nu e pt toata lumea si are pretentia ca el sa fie apreciat ca si cum deja ar fi o vedeta, iar oamenii ar tb sa stea drepti in fata lui, desi se poarta ca un cur cu toti.. ne-am intalnit noi de nenumarate ori pt kkt-ul asta de coperta de cd care oricum e de prost gust pt ca asa vrea domnul, iar dupa ce ca nu ma plateste a facut zeci de modificari la ea, care necesita timp pe care eu abia il am.. si a dat verdictul pt varianta finala de muuulte ori la muulte variante.. dar tot nehotarat e.. acum cand am venit din vacanta ce imi zice el, ca vrea alta modificare!! plus l-am imprumutat de bani ca deh artistul e mereu sarac si am zis ca daca pot sa ajut pe cineva de ce nu.. si uite cum am cazut eu de proasta ca imi vine sa il bag in pizda masii de bou ca de aia nu reuseste el cu muzica lui ca e un caracter de 2 bani.. ce scarba imi fac oamenii astia.. tu ii ajuti si ei isi bat joc si se poarta de parca e firesc ca tu sa ii ajuti.. profita si fac un avantaj din situatia lor.. astia sunt taraturile societatii.. cata scarba am acum in mine..

No comments: