Saturday, 9 August 2008

jurnal din tzara de kkt

Sunt de mai bine de un an jumate in Londra asta de kkt.. e 9 August.. sambata seara.. stau acasa.. nu mai ies pt ca imi ia 2 ore pe drum pana in centru si abia ce am ajuns de acolo ca sa ma schimb.. acum daca plec as ajunge cand se inchid puburile si pe urma nu as mai avea cu ce sa am intorc acasa.. tb sa imi iau geanta mare si sa umblu cu schimburile dupa mine cum fac mai toti aici cand vor sa iasa seara in club, pub.. aici asa e.. la 11 s-a dat stingerea.. iar acasa in romania unde e cald si bine la 11 noaptea lumea se pregateste sa iasa in oras sau oriunde.. oameni sunt reci aici, fiecare cu tb lui.. azi vreau sa stau de povesti.. dar cu cine.. cine sta sa asculte.. fiecare cu pb lui.. la inceput mi-a palcut locul, agitatie mare, distractie, dar din cati am fost cine a ramas.. unul doi rataciti fiecare la mama dracu distanta de ne ia ore sa ne intalnim, desi stam toti in acelasi oras de kkt.. asa a fost azi.. am plecat de la 12 sa ma intalnesc la 14 si ceva cu Marius.. iar la intoarcere 3 ore ca deh am stat blocata in trafic plus ca a tb sa merg pe jos cateva statii ca altfel stateam 4 ore.. si faza e ca eu stau destul de aproape de centru, zona 2.. dar nu distanta ar fi problema, ci stilul de viata de aici.. care acum nu imi mai place.. sau poate nu imi mai place pt ca sunt cuc.. vin acasa nu am cu cine vb, ies in oras singura, peste tot unde am duc sunt singura.. intr-un fel acasa era la fel.. singura sunt peste tot.. de aia am factura mare la tel, ca sa vb macar cu lumea daca nu imi permit sa ajung la ei.. de ce am eu nevoie de fapt.. vreau sa imi inchiriez ceva dupa ce termin cu scoala, apoi sa am macar oameni cu care sa stau in casa si cu care sa pot vb.. o iau razna si nu e bine.. acum vine ziua mea.. iar intru in depresie.. cine imi canta si mie un la multi ani ca de cadouri sau petrecerea nici nu are sens sa am gandesc.. cum e sa imi cumpar singura un tort ma retrag in camera si il manac acolo singura.. mi-ar sta in gat zau.. simt ca innebunesc.. dar tb sa strang din dinti.. mai am un an de scoala si apoi o sa plec invartindu-ma.. si o sa las inchiriat o sa las tot.. mie imi tb soare.. oameni.. dar acum nu vreau sa am inec ca tiganul la mal.. am rabdat atat pt un scop.. mama ei de grafica.. tb sa merite..

No comments: