Sunday, 24 August 2008

Petrecerea de adio


Ieri la 2 ne-am dus la Nicole acasa pt petrecerea de adio.. erau toti vecinii acolo plus prietenii familiei la care ea sta.. a primit cadou cateva perechi de incaltaminte.. a avut 2 torturi unul danez, unul suedez.. mancare, vin, muzica.. la 10 s-a spart petrecerea pt ca s-a venit cu copiii si ei tb sa mearga la culcare.. oricum a fost frumos.. niste vecini ziceau sa vb cu Linda sa fac si eu petrecere de ziua mea, anume Catharina care e din Finlanda care e de fapt suedeza, zicea ca imi face ea tortul.. oricum m-am simtit bine a fost frumos.. Linda a plecat mai devreme cu copiii cam pe la 9.. familia la care sta Claudia ma tot intreba ce stiu de ea, cand vine.. si le-am zis ca in jur de 5, 6.. oricum era si ea invitata dar nu stiu ce s-a intamplat cu ea pana la fianl.. am incercat sa o sun dar avea tel inchis.. acum ma suna de dimineata la 8 si o sa mergem la carnaval.. incepe la 2 si tine 2 zile.. azi e pt copii, maine e pt adulti si cum e bank holiday o sa fim libere, deci colindam plus ca sunt reduceri :D am fugit

No comments: