Wednesday, 13 August 2008

reuniune


Ma uitam Corina mereu mai mult ca orice si-a dorit sa calatoreasca.. acum a calatorit iar saptamanile astea a vazut destule.. si vine ea iar la mine la usa dar de data asta de doua ori.. prima data am iesit sa luam cica micul dejun, dar de fapt la cumparat trentze.. eu nu am apucat sa le iau nimik asa ca de ziua lor, adica a ei si a lu Doc asa ca a doua oara cand a venit am avut o mica atentie pt ele 2.. a fost frumos.. a vneit cu dl Chris care mi-a adus cartofi prajiti si shaorma la usa :D.. am vb despre planurile de viitor.. tb sa fim toate pe un loc, anume aici.. asa ca tb rezolvat cumva.. of ca e asa greu sa fi singur printre straini, iar familia va fi mereu familie oriunde in lume te-ai afla si ei sunt mereu pe locul 1.. dlui Chris ii multumesc mult pt ca a adus-o de 2 ori la mine in jumatate de an.. mai ramane sa vina restul familiei.. Linda zicea ca ii place mult de ea desi nu a apucat sa o cunoasca dar deja poate spune de la prima vedere ca e o persoana de tb :)

No comments: