Friday, 26 September 2008

!!!!!!!!!!!!




Dupa ziua, adica dupa chef ma suna luni o "prietena" cum ca are 2 bilete la concert Madonna pt a doua zi si daca vreau sa merg cu ea.. faza e ca eu nu ma omor dupa Madonna si nici timp liber nu aveam asa ca ramasese sa o sun pe seara.. am tras eu sfori am vb cu Claudia, cu Heather, cu Linda cu copiii.. cineva tb sa stea cu fetele cat eram eu la concert.. s-a rezolvat tot.. seara sun, nimik.. trimit eu sms ca merg.. in final ne intalnim.. noi mergem la Wembley Park unde tb sa fie concertul si ajungem la 17 ora al care ziceau pe bielt ca se deschid usile.. la 17:30 scria ca incepe concertul.. bun ne punem noi la coada sa intram.. pai pana la 19 am tot stat la coada.. am ajuns am asteptat.. Madonna nu era.. la 21 apare.. a fost mai mult dans decat cantat.. plus ca de unde eram eu aparea cat o furnica.. chiar putea fi oricine ca nu mi-as fi putut da seama.. apoi a cantat ceva dupa albumul nou de care eu habar nu am.. cantecele vechi sunt cele cunoscute dar nu s-au cantat.. oricum la 23 s-a terminat si a aparut pe ecran game over si s-au aprins luminile si lumea a inceput sa plece acasa.. sincer am ramas dezamagita.. macar fiind pe stadion am facut valuri ca la meci pana a venit sa cante mandra.. asta m-a mai bine dispus.. eu am asteptam sa strigam dupa ea cam 5 minute ca apoi sa revina sa sa mai cante inca 3 piese de final.. dar nu.. ei si ca sa fie supararea suaprare tipa cu care am mers imi zice ca vrea banii de bilet.. frate daca stiam ca tb sa platesc 65 lire nu veneam din capul locului ca am crezut ca e invitatie... eu plina de draci ce sa fac sa merg acasa mai repede.. ce mai ca era o mare de oamnei in jurul nostru.. metroul era blocat si nu aveam cum sa ajung altfel acasa.. am mai stat pana sa trec de puzderia de lume pana la metrou inca o ora apoi iar inca una.. in final eu plecata de la 4 am ajuns acasa la 2 fara un sfert noaptea.. pt ce.. sa ma bag in datorii si sa vad un kkt de concert ca de fapt nu am vazut mai nimik.. data viitoare nu mai merg.. la astfel de invitatii.. mi-am invatat lectia.. dar sambata mergem la concert Arcana.. Ana, Cata, Kappa, Claudia si eu :) abia astept ca sunt home alone si dupa ne strangem la mine sa party..

No comments: