update Cata&Ana+ziua mea





Pt ca pe 9 sept a fost ziua mea si Ana cu Cata nu au putut veni am facut party sambata.. cum ei au venit de vineri si m-au ajutat la cumparaturi pt a doau zi am sarbatorit si vienri seara.. am facut cartofi prajiti si cotoiase la cuptor.. Cata a pus cam mult piper dar su fost delicioase.. pana s-au facut toate ne-am jucat fusball, air hockey si biliard.. eu fiind in echipa cu Claudia ce sa zic, la primul joc am pierdut ca deh eu eram mai varza decat ea.. dar la urmatorul cum se zice norcolul incepatorului am batut..sau nu imi amintesc eu bine si am pierdut si al al doilea.. oricum a fost frumos in seara aia, dupa care am stat si am mancat si baut pana la 3 dim dupa care fiecare a mers la casa altora Claudia si Ana la Heather si Cata a ramas la mine adica casa lu Linda.. noi doi am stat de povesti pana la 4:30 si ne-am trezit la 9:30 ca sa mergem sa facem cumparaturile, dar fetele au stat ca fetele de taian pana la 6 dimineata.. le-am suant sa emrgem la shopping dar ele erau inca in pat.. sambata dimineata eram toti franti de oboseala.. cien amia vea putere sa mearga, plus ca am pelcat direct fara sa mai mancam.. eu am zis ca intr-o ora facem cumparaturile dar plecati de al 10 ne-am intors la 15 acasa.. deh ne-a furat episajul.. am cumparat o gramada de chestii.. am cheltuit 120 lire in ziua aia si cum nu am laut tot dar avea muuulte plase de carat am sunat-o ep Linda sa vina sa ia cu amsina palsele.. am fost apoi noi 4 in alta zona am mai cumarat una alta.. cu ocazia asta am primit si cadoul de la CAta si Ana care au creeat o diversiune chipurile ca eu nu ma prind ca ei au intrat in magazin de trentze cand noi tb sa cumparam mancare.. oricum a fost fain.. am ajuns noi in drum spre casa la un charity shop si eu mi-am laut corset piele, Ana niste incaltari Eternity--moartea ei, si o bluza portocalie, Cata si-a luat un tricou negru cu "does this look huge" cu o sageata in jos.. Claudia si-a laut o bluza de vara.. acasa la fel am ajuns terminati de oboseala si foame.. noroc c agasise Claudia 13 lire ep jos si ne-a hranit ep toti cu ciocolata pana sa ajungema casa.. dar totusi am facut cate o pizza de persoana am mancat apoi ne-am apucat de gatit.. la 8 tb sa apara invitatii.. ne-am pregatit noi.. a fost frumos si au aparut invitatii cand eu eram inca la dus.. am fost 15 in total.. majoritatea romani.. dar am avut si un american, un slovac, un britanic, un arab si o daneza.. am dansat pe Phoneix, Hai,hai cu trasioara, Zdub si Zdob, si altele..a fost misto.. la 3 a cam plecat lumea dar a venit Linda care era un pic ametita si a intrat a stat la povesti cu Ian a lu Kappa si apoi noi am facut curat si am mers la culcare.. am mai stat de taina apoi am adormit.. la 11 m-am trezit ca m-a suanse soru'mea Carmen.. nu am ami putut dormi.. am facut dus am facut ordine in casa, am pus masa si asteptam sa se trezeasca lumea.. am murit de foame pana sa se trezeasca ei al 3.. la 3:30 am inceput sa ne strangem toti sa mancam ce ramasese.. apoi pe al 5 i-am condus pe Cata si Ana la gara dupa care inapoi acasa.. a fost frumso, obositor mai ales ca in fiecare zi din saptamana mi-am sarbatorit ziua cu altcineva.. a fost tare frumos :)

Comments

AnAh said…
deci eu abia acuma citii tot ce ai scirs tu...mah claudia eternity le zicea la adidasii mei? asa o sa scrie p dric p adidasi scrie etnies :D, iar p tricoul lu cata scria does this look huge? :)) raseram sa murim, suntem in sala de calculatoare de la scoala si numai rasul nostru se aude k in rest e liniste k in biblioteca :)) p tricoul lui scrie i`m gonna be huge cu o sageata in jos ;)) miss you girl...abia astept ziua mea sa vii la mine >:D<

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus