Monday, 13 October 2008

Cum se fac copiii? pt copii



Mi-am amintit de una din primele carti pe care Melissa ma rugase sa i-o citesc.. frate pai m-am fastacit.. imi era greu sa o citesc si sa vezi cum comenta pozele: "See this is how the children are made.. daddy has a willy and he sits on the mummy's tummy and they make babies.. look his willy fits to mummy's nunu, and then the baby comes out of her bottom" cam explicita cartea si sincer mi se pare cam aiurea sa apara in randul cartilor pt copii, dar poate sunt eu contra pt ca sunt crescuta intr-o tzara comunista plina de prejudecati si am mai si stat pe langa oameni care cat de cat mai cred in D-zeu.. dar altfel cartea e perfect adecvata varstei prescolarilor..

6 comments:

AnAh said...

\jesus Christ mother of \God and all that`s holy, cum sa scoti o carte in care sa scrie vba ta atat de explicit cum se fac copiii si sa i`o citesti melisei, care cati ani are? oricum e f f mica...LOOOOOL
cred k sistemul nostru e de vina si de aia ni se pare aiurea....(cum ar zice borat) NOT

claus said...

vezi ca ti-am dat o stafeta. abia astept sa vad ce iese si la tine

claus said...

apropo de cartile astea... cand lucram la Oxfam am dat peste unele muuuuuuuult mai ciudate si explicite.

una anume... fiecare pagina incepe cu "intr-o zi vei descoperi ca..." si incepe sa enumere toate schimbarile care apar la baietei si la fetite cand ajung la pubertate. unele chiar te socheaza prin desene si detalii.

pana aici toate bune... numai ca de cand a citit cartea asta, cineva (nu spun cine) se uita mereu in oglinda la subrat sa vada daca a aparut ceva si ma mai si intreaba ... tu vezi ceva? chiar nu se simte nimic?

kady said...
This comment has been removed by the author.
kady said...

stiu ca am fost crescute intr-un glob de sticla, dar totusi nu mi se pare mintea lor destul de coapta pt genul asta de informatie.. oricum tarile acestea cenzureaza alte chestii iar ca rezultat se se mira de nr crescut de avorturi cand ei il incurajeaza prin imagini subliminale si texte aruncate anapoda.. claudia sa stii ca eram amandoau atunci cand ne uitam la cartea aia de care spui.. si pe urma am cautat-o sa o cumpar si nu mai era.. asta e.. despre ce stafeta vb?

claus said...

trebuie sa intri la mine pe blog ca sa vezi ce-i cu stafeta
sau la niky, sau adela :)