Friday, 10 October 2008

de martea trecuta


Ni s-a cerut marti sa ne grupam in echipe a cate 4 persoane si sa lucram la un nume cu 4 litere pt echipa noastra apoi sa ne facem un fel de imagine, publicitate care sa ne reprezinte grupul.. noi am cam depasit deadline-ul si profei si colegilor li s-a parut ca numele Shot care ne reprezenta nu respecta cerintele jocului.. anume imaginile nu reprezinta numele si grupul, nu e indeajuns de sugestiv.. ca imagine toti au crezut ca e buna, dar cum nu am respectat regulile am pierdut.. si asta se intampla de obicei cand clientul cere ceva si noi ca graficieni am intelege altceva ceea ce ar insemna un client pierdut, plus deadline-ul .. iar ca echipa s-a lucrat greu pt ca ceilalti doi colegi care erau cu noi in grup aveau pareri diferite si s-au retras din grup ramanad eu cu o tipa.. ceilalti erau dezinteresati.. ori ca ei ori ca nimeni.. dar peste bot ne-am luat-o toti cum s-ar zice.. asa ca se pare ca unii nici in echipa nu pot lucra.. alta lectie de invatat..

No comments: