Monday, 20 October 2008

ghinionul!!!

Azi mandra mea nu apuca sa isi spele hainele si mi le lasa morman in bucatarie.. eu sortai albele cu albele, coloratele cu colorate si negrele cu negre.. pana aici bine.. si cand scosai eu albele din masina ce naiba ca iesi o soseta rosie.. innebuni.. din toate bluzele 2 albe erau ale ei si doua se facura roz.. restul nu au nimik... le bagai eu pe cele colorate toate bune si frumoase.. dar la negre dupa ce le scosai din uscator vazui un flanel.. era al ei.. e acum de papusi.. costa peste 200 lire in magazin si e de la DKNY.. deci de firma.. ii aratai tot cum ajusera.. mai ca ii venea sa planga.. cica asta e.. imi cerui la scuze, ii zisai ca ii iau altul, dar ce imi zisa e ca, asta e.. dar e ff scump in magazin.. stiu ca mai era o bluza de la Joseph si alta Mark&Spencer.. cele roze zic.. scumpe toate.. ce fac acum.. cautai pe net cum se lungeste casmirul sau lana.. nu gasi.. apoi intrai pe site-ul cu DKNY cel mai mic pret e 350 lire.. intrai pe ebay.. nu gasi nimik similar.. numai porcarii.. acum ce ma fac.. si eu vruiam sa ii cer vacanta de 2 sapt ca imi e datoare.. of.. frate cum din toate hainele numai ale ei sunt patate si micsorate.. pt ca ma uitai cand bagai la storcator sa scot ce e din lana si scosai altele, dar tocmai ala imi scapa.. ce o zice ca numai hainele ei sunt varza in rest niciuna.. o zice ca e cu intentie.. acum nu mai pot de griji.. pt ca ar costa 400 lire sa le cumpar pe toate noi :((

1 comment:

AnAh said...

mah kiar nu e vian ta, eu de cand am venit aici la fiecare masina de spalat mi`am nenorocit cateceva...pentru k e detergentul ciudat si kiar scoate toate culorile. si eu le triez pe culori si crede`ma k tot a iesit...a iesit rosu in rosu si tot asa...groaznic, imi vien sa ma iau cu mainile de apr, mai ales k erau 2 bluze care imi palceau la nebunie :(
tre sa inteleaga si da viitoare sa nu le ami puan langa ale tale!!!
abia astet sa veniti..miss you:*