Sunday, 19 October 2008

Retrospectiva ultimelor 2 saptamani








Am deadline pt 22 oct si nu sunt gata cu proiectul.. colegii sunt cam inceti iar eu sunt neorganizata si ni s-a prelungit termenul pana pe 1 nov.. asa ca am facut un pic de schite si poze.. am atasat ceva.. am fost cu Corina la ziua lu Marilena care a inchiriat masa in Jewel apoi am mers toti intr-un local destul de posh Meza, unde sa inchiriezi o masa pt o zi de nastere e 2000 lire, dar cum era dupa ora 1 cand am fost noi, s-a intrat moca.. am baut un cocktail la 7,50 lire.. o combinatie intre brandy, gin, martini, suc de portocale plus inca ceva ce am uitat... ii spune fog cutter.. bomba.. am baut eu vin inainte dar asta mi-a pus capac.. eram amandoua si eu si Corina cherchelite.. acasa am adormit de cum am ajuns..am mai iesit tot cu Marilena in Roebuck in timpul saptamanii apoi.. a venit Kappa la mine cand a plecat Corina la Paris.. mi-am cumparat prima fusta scurta si niste ghetutze frumusele si bluze si margele.. am iesit in ele cu Kappa si gemenele in Camden Town intr-un club-pub The Monarch unde cica se canta muzica indie.. dar mi s-a parut mare porcarie muzica.. locul arata ca Wave dar pacat de el ca muzica strica totul.. au cantat 2 trupe.. nu ne-a placut.. a mai venit si un tip pletos cam baut si tot statea la masa noastra si tragea de noi sa dansam.. am plecat devreme ca ne-am plictisit.. azi am iesit cu Claudia si Ditte care pleaca definitiv din Anglia asa ca am mers la o ciocolata calda in Starbucks de la revedere.. am intarziat sfertul academic.. o ora jumate:P dar a fost pt ca a tb sa astept sa se scoata poza cu noi si sa ambalez rama pe care i-am facut-o cadou.. Ditte mi s-a parut chiar incantata de ea.. trist ca pleaca si te uiti cum pleca toate dadacele.. am prins 4 pana acum.. eu sunt cea mai veche.. si cum iti iei la revedere si astepti sa vezi care e urmatoarea.. cand am ajuns acasa am mai stat de vorba cu Claudia despre cum e la scoala si cum e sa te simti mic intr-o clasa de britanici care sunt plini de ei si in mare parte snobi fara o baza pt asta, care doar pt ca nu esti britanic te privesc ca si cum ti-ar fi superiori cu toate ca la nivel educational sunt mult sub nivelul altor natii.. si totul pentru ca Claudia nu vorbeste engleza cu accentul britanic.. britanicii nici limba lor nu o stiu bine si ataca prin falsul lor bun simt, politete si maniere pe cei care ii simt peste nivelul lor.. trist dar sunt mediocrii plus dau dovada de prostie mai mult decat de orice prin ignoranta fata de ceea ce se afla in afara insulei lor.. si mai au tupeul sa rada de americani.. dupa am vorbit cu gemenele.. se pare Spitalfield market e deschis dar in orice alta zi afara de sambata.. asa ca lume mergeti acolo ca merita vazut si cumparat.. acasa am mai stat la povesti cu Linda si familia ei si a fost bine.. copii cand ii doare ceva tot la mine vin.. vb cu Roberta si Dragos pe net.. si pt Ana am cumparat ceva dar nu tot pt ca mai tb sa cer pareri.. asa ca saptamana asta cam despre asta o sa am ocup.. totusi astept blog plin de aluzii.. just in case, speranta moare ultima.. care are idei, sugestii scrieti pe mail!!! insist :D

de la Dragos

No comments: