Review ;D









Hai sa mai scriu si eu una alta ca sa tin lumea la curent cu the news, plus ca vreau sa evit sa spun aceeasi chestie de nu stiu cate ori.. asa ca lauti fratilor si cititi actualitatile online.. deci incepem cu de unde am ramas.. de unde am ramas.. ah.. ziua lu Ana.. pai ma dusai.. pai am dusai sa trec la Olt.. hoooo...nuuuuuuu!! la Tamisa.. luaram noi bilete.. agitatie mare ca pana in ultimul ceas tb sa ne organizam cu ce luam de mancare (pt mancare chinezeasca si mamaliga care nu s-a mai facut), de baut (am dus vin-plimbat cateva drumuri Newport-Londra, dar am baut de la Kappa bere si vodca cu inca ceva care rezulta cocktail), de cadou, de dormit.. la 12 noaptea am ajuns acolo.. britanicii astia si pe ger dau drumul la aerul conditionat.. am ajuns acolo am despachetat cadouri am povestit vrute si nevrute.. am mancat cartofi cu pui.. am "privit" un film.. la care toti am adormit.. a doua zi cumparaturi.. ne-am probat/pozat cu palarii, ne-am laut casti, eu si manusi, Ana basca, Corina nu mai stiu ce.. dupa a sunat Kappa ca tb sa ne intalnim.. am mai cumparat amncare.. apoi au venit si Kappa cu Ian.. baietii au plecat acasa cu masina si noi fetele pe jos pt ca nu mai era spatiu si pt noi.. acasa a inceput gatitul.. da dezchilotzarea puiului pt mancare chinezeasca.. apoi discutii despre romani si britanici.. am mancat, am baut.. am avut tot felul de discutii dupa toate astea.. am mai urlat una la alta sau mai bine zis eu la una, alta.. poate e pt ca eu sunt in perioada in care viata mea e atat de banala, goala si seaca si ca sa imi pot iesi din "normal" bag bete in roate la lume si critic si barfesc si vad numai ce e urat la ei si ma otravesc si acresc de la aceasta rutina de care m-am saturat pana peste cap.. dar dupa tot pesimismul meu a fost pace si toate bune.. am discutat si chestii mai sentimentale, mai profunde.. ne-am mai calmat.. oricum toate ca toate kappa a plecat a doau zi si i-am facut teorie ca nu ne-a trezit sa taiem si noi tortul si sa mancam impreuna.. am vopsit-o pe Ana blonda apoi Corina cu al Ipod sa isi puna diverse pe el.. am facut poze.. am fugit si am prins in ultimul ceas autobuzul.. noroc cu Kappa care mi-a trimis sms cum ca ora se daduse in urma.. spre casa eram frante de oboseala.. am mers la Mc.. am adormit instant si a doau zi paranghelie.. eu am muncit iar lunea mai mult ca de obicei ... Corina si-a facut din bagaje.. ne-a scot pe toate (Linda, Harriet, Melissa, eu) in oras de la revedere.. ne-am gatit noi si am mers la Zizzi.. acolo am mancat paste.. si am baut 2 sticle vin.. apoi am baut sambuca care ne-a pus capac.. la final tb sa lasam ciubuc de 10% din valoarea notei de plata, din moment ce scria ca serviciul lor nu e inclus in pret.. factura a fost de 110 lire, dar eu zgarcita am lasat doar 2.. pe drum Linda incerca sa ne explice ca tb lasat 11 lire.. si s-a simtit cam ofensata.. dar nah.. nu avem bani sa ne permitem ciubucuri din astea.. seara acasa eu aveam o jumate de sticla de tequilla.. am baut-o cu sare si lamaie pe toata, asa ca intre fete.. a doau zi ne vaitam toate de cap si greata.. Corina a iesit sa isi ia la revedere de la Marius.. cand s-a intors mi-a spus ca ningea afara si era uda la picioare.. rara pt Londra zapada.. azi in ultimul ceas pana tb sa plecam inca mai inghesuia la bagaje.. o dusai la gara.. cand dupa 2 ore imi zice ca avea prea multe kg si tb sa plateasca 200 si ceva lire.. si cum era prea mult arunca toate prosoapele, sutienele, sosetele, chilotii, si o pereche blugi si mai plati si 100 lire ca sa intre.. plansa ca tb sa renunte la atatea.. asta e.. si a lasat la mine inca 4 plase mari de haine si pantofi, plus alte minuni.. imi trimisa sms ca ajunsa cu bine in Frankfurt.. parca e trist si gol aici fara ea.. imi pare rau ca pleca dar asta e.. si nici timp sa stam de vb cum tb nu am avut.. sincer.. imi lasa oysterul ei pt cand vin mami, cu doc si maju.... la al meu facui azi top up desi aveam 3 lire pe el si cand sa ma urc in autobuz imi arata ca e gol... ma certai cu aia ca imi luara 4 lire dupa el anapoda si imi pusera doar o lira inapoi.. acasa ii povesti lu Linda despre Corian si oyster.. vazui Flushed Away cu Harriet.. Melissa e plecata la o colega pt un sleep over.. asa ca acum scrisai blogul.. mai pun cateva poze si scap de o grija..:D v-am pupat
am sosete rosii.. ce rusine!!

Comments

AnAh said…
yeyyy...da a fost frumos la party`ul meu si eu nu cred k din pesimism ai zis ce ai zis, mi s`au parut f bune argumentarile tale asa k eu in continuare t sustin,.tu ai tipat la kappa, kappa la mine, eu la corina, corina mai departe si ete k noi 4 ne itneelgem de minune, abia astept sa vina si Doc :D


bestiale pozele cu linda si cu fetele si tot, cate caciuli am mai probat frateeee...cat de meserias a fost la ziua mea, cat de blonda sunt, desi "mah ana la spate nu se deskide deloc" "mah fata tu nu vezi k e nuami praf, puen niste apa" si tot asa =))
suuuper tare, multzam muuult...>:D<
abia astept sa ne vede, btw nu weekendul viitor, k atunci vien stii tu cine, urmatorul, vi p`acilea ?:D
kady said…
mai eu ma cert mereu cand ma ia valul.. da, doc lipsea sa aplaneze conversatia.. ne-am simtit amandoua bine.. chiar ca la 2 weekenduri ne vedem.. e o tb.. asa ca ne vedem pe 7 si pe urma in 2 sapt.. dar vb sa vedem cum mai e pana atunci :)

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus