Wednesday, 8 October 2008

review pt sapt trecuta

Sapt trecuta s-a lucrat ca de obicei.. copii scoala casa si tot asa pana joi cand ele au plecat la nunta in Cornwall.. singura acasa ce sa fac mai intai.. am mai citit.. am mai pierdut vremea.. vineri am mers cu Corina la Claudia la niste paste si cica film.. am stat o ora sa incercam sa dam drumul la TV si DVD player, dar fara sanse.. am plecat dezamagita acasa.. poate reusim sa ii dam de cap data viitoare.. a doua zi dimineata au venit Catalin cu Ana.. am mancat, am mers la cumaparaturi si am luat-o la drum spre Camden.. pe ploaia aia am colindat totusi un pic sa vada si Ana zona.. pana sa ajungem acolo am ras toti pt ca Corina vruia sa se imbrace disco si isi luase toate culorile posibile pe ea afara de verde.. s-a schimbat pana la urma in altceva disco casual :P dar a fost ok.. pana sa intram am mancat sandwichurile cu branza si sunca si am baut bere.. am stat la coada la bilete.. eu ca fanA nr 1 cand i-am vazut pe membrii trupei Arcana am inceput sa imi arat toti dintzii de bucurie apoi sa pozez la greu.. ma uitam la oamenii din jur.. eram noi banal de normali alaturi de conti, ducese, lorzi, dracula, ladys.. in deschidere a cantat o trupa de care nu aveam habar.. apoi ARCANA care au fost fantastici.. spre uimirea mea au sunat mai bine ca pe CD.. nu pot sa spun cat de incantata am fost.. apoi au cantat Sol Invictus un fel de celtic pe care nu l-am putut gusta pt ca nu e asta gen meu de muzica, dar macar i-a placut cu Kappa.. am sarit in autobuz apoi spre casa unde tb sa facem mancare chinezeasca.. nu a iesit cum tb pt ca nu am avut sosul tipic.. dar in final s-a mancat sia fost chiar bun.. era misto cum eram noi 5 invartindu-ne in jurul unei tigai si cum gateam toti impreuna.. am stat apoi la depanat amintiri pana la 4 si ceva dimineata ca asta e ora noastra.. oricum ca si concluzie Vama Veche nu mai e ce a fost si cine nu a fost acolo sa traieasca starea aceea de libertate, a pierdut mult.. fff boem locul.. asa ziua dupa am mancat am baut am ras.. de Corina care vruias a poarte ciorapi rosi, roz, fuxia si alte nunate de roz la un plover care zicea ea ca e rochie.. si avea cizme shoshon maro.. apoi a urmat glossul cu colagen.. ana are pe blog pozele cu cele 2 Jolie.. am mai bazait un pic si pe faza asta.. a ramas sa caut sosul pt ziua lu Ana cand o sa ne vedem iar.. asa ca de data asta chair ii voi da pe spate!! :P