The Notebook

de nu am bocit ieri la filmul asta :(

Comments

AnAh said…
cata cand s`a despartit de mien mi`a facut cadou filmul asta...crede`ma k am bocit si ami tare, dar 2 filem care merita vazute si care o sa bocesti dar is marfa sunt : "if only" si "what dreams may come"
al doilea ti`ar palcea muuuult mai mult, k idee realizare si tot avand in vedee k filmul e din 92 park...e f meserias pentru vremea aia
kady said…
ana "If only" mi spa parut ca doar incepe bine, dar s-a termiant ceva gen dorarele X sau nu stiu.. l-au stricat, pt ca putea fi film serios nu SF, cat despre celallt nu l-am vazut.. dar the Notebook are nota 10 de la mine plus ca cei doi au fost impreuna si in viata reala.. poate de asta le-a iesit totul asa de bine si natural..
AnAh said…
da, corect, "what dreams may come" trebe neaparat vazut...tre sa`l caut pe net k stiu k nu gasisem decat un torent care mergea f f greu...iar mie if only mi`a placut mult...eu sicnera sa fiu, duap ce am avzut k se trezeste tipul si k ea inca traieste, am banuit finalul :-S
claus said…
hi hi... acum mi-am amintit de "if only". nu stiam daca sa ma enervez sau sa matai
ciudat. oricum, "the notebook" ramane filmul studentiei mele.
am privit partea cu rasul ei (cand era sa-i calce masina) de cel putin 100 de ori. si l-am votat ca cel mai nostim ras.
claus said…
Allie: Do you think our love can make miracles?
Duke: I do
.............
Allie: Do you think our love can take us away together?
Duke: I think our love can do anything we want it to.
claus said…
am un post pe blog despre asta. cu 2 ani in urma

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus