Wednesday, 5 November 2008

proiect partea 1






Mama ce e pe strada noastra.. barfa din aia mai mare ca la sat.. pai pleca ea Heidi de la familie si bine le facu pt ca se purtau ca un cur cu ea.. si fata cam neorganizata si-a uitat pasaportul la familie.. acum tb recuperat.. pai eu cu Claudia tb sa ne facem ca ploua si nu stim.. culmea.. cat de surprinse eram.. dar noi stiam de ceva timp.. oricum faza e ca vorba volant scripta manem.. adica eu vreau sa spun ca vb zboara.. pai azi e concert Brian Adams la care merge Claudia si tb sa mearga si Heidi cu ea.. asa ca tipa plecand si uitand de pasaport ii scrie lu Claudia mail sa ii ia pasaportul de la familie si sa il aduca la concert.. Claudia nici nu i-a spus bine familiei ei despre acest mail ca deja familia lu Heidi stia asa ca s-a dus vestea despre pasaport si sfatul este sa nu il ia ci sa vina ea personal sa discute si il ia.. faza e ca acum toate familile se poarta cu manusi cu noi ca daca facem si noi ceva de genul asta.. mandra mea imi zisa ca daca vreau sa ma duc la concert sa o sun ca vine si sta cu copiii si mai si dusa copiii ea la scoala ceea ce rar se intampla in situatii deosebite.. asa ca sa vedem cat tine.. acum am timp sa lucrez la proiect cum deadline-ul s-a amanat peste o sapt pt ca profa a cazut pe scari si are gatul si umarul luxat.. deci sta in ghips.. asta e ce am facut pana acum, dar nu e suficient si nu sunt multumita.. faza e ca eu tb sa creez un concept, sa fac imagine pt servetel, inel servetel, cutie si am facut si o plasa de ce nu.. toate tb sa aiba acelasi concept si sunt pt o cina sofisticata la o galerie de arta, si tema tb sa fie greceasca.. acum astept sfaturi pt ca imaginea nu tb sa reprezinte grecia in mod evident ci intr-un stil contemporan, plecand de la culoare la forma si suficient de sugestiv cat sa arate sofisticat, grecesc si contemporan.. deci fratilor sariti cu sfaturile..

8 comments:

Adela said...

nu pot sa-mi dau io cu o parere prea profi lol, da imi place primu design. grecia e bine sugerata si de motivu asta (chiar dc in alte culori poate decat alea traditionale): http://cache.spreadshirt.com/users/335000/334699/motives/353/334699_2138353_huge.jpg
Bafta cu proiectu! :)

kady said...

merci.. o sa mai pun cateva modele sa vedeti, apoi cea cu cele mai multe voturi o voi alege pt final..

AnAh said...

mie imi palce aia galben cu negru ce zisei si pe deviant si imi place mutl aia din mijloc...din alea 9, cred k 9 erau, asa pentru k eu cred k da f bien itnr`o galerie zici, nu?
eu cu astea 2 votez :)

kady said...

ok tin minte.. merci.. deci un vot pt aia mova cu galben si 2 sunt pt aia cu galben si negru..

Adela said...

din astea noi de acuma cel mai mult imi place ala din mijloc cu alb, negru si rosu (din poza cu alea 9 modele). so inca un vot pentru ala! :D bafta!

kady said...

merci, adela.. mami si tati au ales-o pe aia neagra cu galben, catalin si ana la fel, iar pe cea din mijloc dintre cele 9 toti au ales-o.. mai pun intr-o ora altele.. astept pareri..:)

Niky said...

mie personal imi place aia cu negru si galben (repr cel mai bine ideea de cina sofisticata la o galerie de arta)iar din alea noua imi place cea din mijloc si cea din coltul dreapta sus...

dar sincer cred k cel mai bine reprezinta ideea de grecia prima poza individuala

only my opinion ;)

kady said...

oho aia cu galben si negru place la mai multi.. mie imi plac toate ca deh sunt ale mele.. asa si la fel si aia din mijloc dintre cele 9 se pare ca o sa placa si la scoala.. mai am facut ceva azi.. psotez mai pe seara pt sugestii..