Saturday, 8 November 2008

sambata 8 nov 08

Azi am plecat in jur de ora 12 sa ma intalnesc in Shepard's Bush cu Claudia la noul shopping centre.. a venit si Kappa acolo.. i-am carat cadoul mai toata ziua.. un atlas o curea si o rama de piele.. destul de greu.. am fost sa ne luam trentze de la Zara de la copii mi-am mai luat o rochie ce pare gen anii 60, plus un flanel cum sunt cele care le-am vazut la Donna Karen.. dupa am fost pe Leicester Square sa mancam la restaurantul chinezesc unde mananci cat poti de 8,50 lire unde a venit si Ian.. eu cu Kappa am mai colindat un pic in Convent Garden dupa care ne-am dus unde era Ian sa vada un meci.. am ras, am baut bere si dupa acasa.. eu aveam chef de iesit.. am sunat-o pe Claudia dar nu a raspuns si ma uitam in tel pe cine sa mai sun.. am ajuns acasa si m-am culcat pe o ureche ca asta e nu ies si ma bag la film.. era 8:30.. cand vad mesaj de la George cu ce mai fac.. il sun ca sunt bine si ma intreba daca vreau sa ies cu el la bere in Richmond in Paradise unde era cu prietenul lui cel mai bun Marek.. acasa era Linda cu Giovani si el o intreba ce abia veni unde plec iar.. eu m-am dus.. pe George de fapt in cheama Iurei sau Iuro nu George.. are 27 ani si e berbec, aisr prietneul lu tot 27 anis i e taur.. am ras, am vb diverse.. acolo nu am cheltuit nici un leu.. desi chiar am insistat sa le dau banii pt ca mi-au luat bere.. apoi la 1 am plecat acasa spre autobuz.. am luat intai 65, apoi in statie pt autobuzul N9 am intrat in vb cu 2 tipi.. unul caraibian altul newyorkez.. din una in alta au zis ca se duc la club de salsa si cunosc locul in care am fost eu.. asa ca poate ii vad sapt viitoare acolo.. am vb destul de multe chestii pt niste necunoscuti pana sa ajung eu la statia mea.. ce repede a trecut timpul.. a fost interesanta seara.. doamne si cat vruiam sa ies si ma resemnasem cu ideea ca nu am cu cine.. chiar a iesit frumoasa seara asta.. si a ramas ca sapt viitoare sa strang lumea sa mergem toti in clubul Salsa.. George a zis ca merge, Marek prietenul lui la fel, sa vedem de Claudia, gemenele au zis ca merg, Kappa merge, Magda va merge daca doarme la mine, poate vine si Marilena cu italienii.. mai caut lume.. si sa ne facem un grup ca eu tot incerc asta si niciunul nu trage sa iasa ca nu are chef ba ca una, ba ca alta .. ma rog sper sa reusesc sa mobilizez masele :D acum ma bag la culcare pt ca mi-am luat destul frig in statia de autobuz..

4 comments:

Anonymous said...

Nu pot sa cred ca tu mobilizezi lumea:)
Imi aduc aminte de vremurile cand tragea lumea de tine sa iesi colo,dincolo si ce mofturi mai faceai...asa ca tb sa merg si eu cand vin in clubul ala ca prea il lauzi mult....

kady said...

da de ce nu si sa vezi dansat.. lasa ca va fac eu program frumos pt cand ajungeti toti.. abia astept..

Anonymous said...

si eu ;))

AnAh said...

si eu :D