update




Trecu si Halloween-ul.. am pus poza cu dovlecii decupati de mine.. al treilea l-am copt si mancat eu singura.. era unul mare.. au mancat si fetele o bucatica dar atat.. le-a placut dar nu sa se omoare dupa el.. am facut filmulet cu Millie cand se juca cu un plastic.. asta de plictiseala duminca iar tot in aceeasi zi pe seara am iesit cu Heidi si Claudia la masa.. inainte de asta am fost in High Street Kensington si mi-am luat de la copii curea si o rochie gri de stofa care chipurile e pt 11-12 ani.. dar mie imi e un pic larguta.. mai bine asa ca mai iau o bluza pe sub.. azi Susan imi arata inelul ca e logodita de o sapt.. asta cat a fost in vacanta in Irlanda.. acum parca numai de asta aud.. mai fetelor ma lasati singura aici ca eu nu am niciun gand de niciunele.. eu ce ma fac la 30 de ani singura printre voi deja maritate sau cu gaduri din astea.. of.. asa si ca sa fie barfa barfa.. mai pleaca o dadaca dar asta cu stil.. adica atunci cand nu e niciunul acasa isi face bagajul si pleaca fara sa le spuna.. azi era ziua mare.. sunt curioasa cum a fost.. dar astept detalii de la Claudia care se va vedea cu ea la concert Brian Adams pe 5 nov.. eu sunt in urma cu proiectul.. maine era deadlien-ul dar cum profa cazu pe scari si isi disloca umarul. se pare ca nu ne ducem maine, dar va tb probabil miercuri adica poimaine.. asta imi da un pic de timp sa mai lucrez la ceva.. pun poze cand e totul gata.. of ce lene si somn am.. asta era poza cu o geanta pe care am vrut sa mi-o iau, dar care oricum pana sa primesc o parere despre ea s-a dat.. era 30 lire..

:)

Comments

AnAh said…
30 de lire :O esti nebuna:O o geanta? si eu ma carcai la haina care vreau eu sa o aiu k e 17 lire si e haina, totusi... anyway...
bafta multa cu proiectul k stiu ce inseamna sa stai nush cat sa lucrezi, vai ce dadaca meseriasa :))
cat despre 30 de ani si singura si fara niciun gand, ti`am zis knd te plictisesti vi in wales draga si ne plangem p umar uan alteia, stay tu linistita...
milli f dulce, rasei pe aici prin sala de calculatoare se uitau astia la me, dar nu imi pasa k ma simtii bine :x suuuper dulce...
uhm, nu weekendul asta, celalalt vii la mine, la noi? pls pls pls...:x ia tu in considerare sa vii de pe 14 pana pe 16 in newport:x

miss you lots!!!
AnAh said…
bine, tu daca vrei sa vii weekendul asta esti binevenita,dar stiam k o sa fii cu kappa si de asta facui kemarea pentru 14-16, anyway tu stii k poti sa vii aici de cate ori vrei si fara invitatie, da?
kady said…
da o sa vina kappa aici si pe urma vedem noi care cum.. daca mai am ceva proiect paote vin weekendul celalat atunci.. lasa ca de venit vin oricucm..
Anonymous said…
Copsei si eu dovleac azi,super bun,din ala dulce.
Geanta aia era frumoasa,nu zic nu dar cam scumpicica,nu crezi?
Deci maine e ziua cea mare la proiect.Atunci multa inspiratie si bafta de asemeni !!!
AnAh said…
abia astept sa vii :x
azi facui "polenta" numa k sa`i demonstrez lu cata k noi 2 am avut dreptate si k polenta e fix malai...iesi o mamaliga f buna, sper sa am timp sa scriu si eu o intrare pe blog azi, daca nu, maien atunci:)
Niky said…
geanta e super tare.. though a lil' too expensive for a regular budget...(i call ours regular just to put myself in a better mood but actually it's just a low one:D )
..i know it's a tad too late for an opinion but just sayin' ..
..iar matza e mortala...

have a good one and best of luck cu proiectu kre il ai de terminat ;)
Niky said…
This comment has been removed by the author.
kady said…
ana deci nu mai e nevoie sa ne aduca de peste hotare mamaliga.. niky nu imi aminti de geanta ca nu mai e :(( pricepui eu cu bugetul cam cum vine tb.. matza asta era ami salbatica pana sa vin eu.. acum mais ta pe langa om si poate fi filmata, pozata.. merci de urari..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus