update










Saptamana asta anume marti am avut de prezentat proiectul.. am facut mult research si am experimentat pe diferite media si se pare ca sunt singura din clasa care a mers pe partea asta in diferite directii pt a ajunge la ideea finala.. ceea ce serveste drept exemplu colegilor :D indiferent de cat as fi experimentat nu sunt multumita cu ce am facut dar profa se pare ca e si momentan asta conteaza.. a fost ziua lu kappa in timpul saptamanii, dar cum am vazut-o in weekend i-am trimis doar sms de LMA.. a doau zi am primit mail de la Mike Struebing..ei bine acum 10 ani a venit unchiul meu la noi cu 3 nemti sa ii cazam pt 2 zile.. pt ca nu stiau limba, ramasesera rataciti in gara Craiovei plus erau toti bolnavi.. eu aveam 17 ani atunci si fetele 16, iar ei aveau 21, 22, 23.. i-am condus la gara a doau zi dar am pastrat legatura cu Mike care imi scria poezioare si mi-a scris timp de 4 ani la care eu cum raspund greu la posta traditionala, am pierdut legatura.. in perioada aia ei faceau turul Europei pe bicicleta asa au ajuns in Craiova.. si se pare ca Mike inca face asta asta cand nu se ocupa de proteze pt picioare si fotografie pt ca asta e jobul si pasiunea lui.. acum dupa 10 ani am primit mail de la el intrebandu-ma ce mai fac si imi spunea ca a stat in Noua Zeelanda si vrea sa plece in alta tzara.. si ca inca isi aduce aminte de mine.. a fost interesant ca dupa atata timp cienva sa isi aminteasca de mine, asa ca i-am scris mail cu ce s-a schimabt de cand nu am ami vb.. pe seara a avut linda petrecere la care s-au vandut bijuterii de argint, vase de lut, esarfe si genti.. nu prea a mers tb dar macar gentile au mers, si un pic din bijuterii.. au venit oameni dar nu la fel de multi ca data trecuta.. eu la final de la Katarina m-am ales cu o esarfa moca pt ca Linda nu a vrut nimik si cum ea a insistat sa lase ceva azi mi-a dat o esarfa de satin care ar costa 25 lire.. am vorbit diverse si am aflat cu ocazia asta de blogul lu Molly nepoata lu Linda.. i-am pus link pe blog.. apoi Claire o prietena de-a lu Linda m-a invitat in Nottinghill la o expozitie cu mancare, bautura si formatii gratis.. asa ca merg sambata la 8 acolo cu ea.. mi-am facut cont pe facebook ca l-a scoala m-au disperat cu asta.. deci am intrat in randul lumii din clasa.. azi ma vopsi singura si culmea mi-am depasit timpul de vopsire.. sub o ora.. undeva la 40 minute.. sunt mandra de mine dar sper ca m-am facut bine ca nu m-am spalat inca.. de dimineata am fost la o sceneta de-a lu Harriet care nu a durat mai mult de 15 minute dupa care acasa.. era despre al doilea razboi mondial.. aici pe 11 noiembrie se vand flori de mac din hartie iar banii stransi pt ele se duc la nu stiu ce organizatie pt soldatii morti in al 2-lea rasboi mondial.. ma duc sa ma spal pe cap si o sa pun poze cu ce am lucrat in ultima vreme..

Comments

claus said…
Ha ha
am citit blogul fetei. cum ii zice lu mr vecinu? albu??? ce prietenos.
Anonymous said…
E bine sa ai blog k asa aflam toti vesti despre tine. Stiu ca tu esti mereu nemultumita de ce faci,dar mie tot mi se pare ca ai talent.Talentul vine si de undeva din familie paote:bunicii tai desenau,Cristi e pictor,Cata(ma vazut portofoliu lui si m-a impresionat) Si Ana Maria face poze asa de reusite...( desi ea e qvasi familie).Si de fapt critica si autocritica e caracteristica zodiei tale,de ce m-as mira? E si asta un lucru bun,caci in felul asta progresezi nu? Altfel ar insemna prea multa mindrie,orgoliu...gata k o,luai razna.Pupicei,pa!

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus