:(





Aveam parul prea lung si un pic tocat.. asa ca tb sa ma tund.. ii zisai tipei care veni sa ma tunda azi.. care dupa ce ca nu a vrut sa vina la 12 cand i-am zis ci 13 intarzie si o jumatate de ora.. fusai cat se poate de explicita si ii zisai ca dupa filat, potrivit si ce mai face ea,la fianl sa fie numai o plama taiata din lungime.. o plati 25 lire.. dar ca de obicei.. taie prea mult.. oricum imi zisa ca in 2 sapt daca mi se pare ca are nevoie de indreptat sau ceva anume sa o sun ca vine si tunde free of charge.. asa ca poate ne vedem curand.. astea sutn poze cu before and after.. Millie cum se vazu in par incepu sa se joace de il imprastie.. si eu il chitisem de poza.. aici e bradul de craciun.. eu ia-m zis ca e mai frumos ca ala de anul trecut dar asta sincer nici forma de brad nua re.. parca e gogoloi.. nus tiu si sta si inclinat intr-o parte.. asta e.. dar e frumos.. in felul lui.. desi cam lipsit de decoratii..

Comments

Anonymous said…
Eu zic ca te tunse bine si e frumoasa si poza aia cu Milli ,de crezui ca e ceva fum tigare acolo sau ma stiu eu desen in fotoshop.
Si referitor la brad,lasa ca e frumos sau nu iti mai aduci aminte de anii cand nu se gaseau si era buna orice strambatura,orice ceranga cu miros de bard si carora le picau acele dupa 3 zile. Mai ales de aia carora le picau acele de cum te duceai sa ii mirosi si faceai un adevarat covor verde natural in toata casa?
kady said…
da am gandeam ca imi creste repede parul asa ca nu-i pt.. cat despre brad cata dreptate ai.. lasa ca il vedeti curans si cu cateva cadouri sub el va fi si mai frumos..
AnAh said…
poi si e taiat bine pe oval, sau venim cu lantul, k acuam vine si carmen si ne facem iar ekipa sa t tundem :)))
f meserias bradul :x
abia astept sa`l vad
Adela said…
hai ca nu e prea scurt. creste la loc. bradul nici mie nu mi se pare cine stie ce ca forma, so i'm with u on that! dar cu cadouri si restul, cui o sa-i mai pese?...conteaza ca e.
kady said…
ana da adu lantzul si il dau tipei ca o chem iar.. si o bag in echipa cu voi :P.. adela ai dreptate ca nu bradul conteaza ci ce e sub el :P da asa e si parul si marul si gutuiul cresc :D
Niky said…
nici mie nu mi se pare prea scurt parul.. da stiu ce inseamna sa ceri sa ti se faca ceva si sa primesti altceva... asa k i'm with u here.. da vb ta.. creste..asta e avantajul parului..sau al tau?..cine stie ..un avantaj!!.. asta conteaza:D

cat despre brad.. mai forma nu-i bai ..da dak ai voie de la linda si vrei sa te bagi in decorul lui ...incerc zilele astea dak am timp sa postez niste idei simple si de efect... doar k inspiratie dak vrei..
da pana la urma vb ta ..ce e sub el conteaza!!!

peace out!

Niky Herth:)
AnAh said…
mie bradu de obicei imi palce mic si f f bogat, iar asta e maaaare, dar mi se pare k are cam putine in el :D vedem noi cum facem si venim lu lantul si lasa k te tundem noi k doar ne pricepem, acuam avem experientza cik :D
Niky said…
girl pot sa postez poza cu bradul tau la mine pe blog ?...impreuna cu ideile ce le am pt decorul lui?..k aici la tine la blog nu pot sa atasez poze cu ce cred eu k ar merge si vreau sa iti arat ... reply back asap k a stiu dak am voie:D

multam fain si have a nice day;)

Niky Herth:)
kady said…
da mandro poti lua poza.. nu-i pb.. astept sugestii..
Niky said…
i already uploaded them.. so u can go check my blog for the ideas Kady:)


thanks for ur permission to post ur picture and also thanks for giving me this opportunity to go crazy over a Christmas tree decoration:D
AnAh said…
is nice ideile lu niky ;) poate facem toti ceva meserias pentru brad ;)

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus