celine dion

Eu nu am suportat niciodata cum canta Celine Dion.. aprca mai mult tipa decat canta.. e adevarat are voce de 8 octave si paote mai mult.. dar urla frate de te dor urechile.. dar cum noi fetele vrem sa ii luam lu tatii de craciun un ipod, a tb sa caut muzic alui peferata pe net.. si ghici ce imi mai place.. da Celine Dion.. acum ascultam si eu sa vad daca ce am downloadat e bun.. nu prea gasesc albumele vechi in franceza.. dar ii pun ce am gasit.. acum pot sa spun din tot ce are ea sunt 5 piesa care imi plac si mie.. asa ca voila..

Je sais pas

Goodbye's (The Saddest Word)

Falling into you

Think twice

Pour que tu m'aimes encore

Comments

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus