Wednesday, 17 December 2008

Diverse








Am luat de la fetize o ciuperca de picior numita veruca.. m-am dat eu cu nu stiu ce crema care chipurile o ingheatza si o face sa cada.. ei bine o am din mai.. iar de inghetzat m-am oprit prin octombrie.. iar acum in decembrie a cazut.. se vindeca!!! ca e fff dureroasa si mananca in piele si lasa escavatii adanci ca mici cratere.. uite am si poza cu veruca separat si gaura lasata, care acum se strange.. ieri i-am zis lu linda ca imi datoreaza banii pe 2 sapt de vacanta de anul trecut si ca ii vreau pana pleaca pe 20, si a zis ca nu asa stau lucrurile si mai vb noi.. oricum m-am gandit eu mai bine ca nu tbs a deschid subiectul si i-am scris scrisoare cu urmatoarele si o dau naiba.. sa faca ce o vrea si cum crede ea ca e mai bine.. pana la urma eu plec de aici in iulie si am incheiat socoteala cu ea pt totdeauna.. acum mi-a dat inapoi aia 100 lire pt cadoul fetelor si nu stiu ce sa ii iau dupa situatia de ieri.. ea are o lista cu cadouri pt ea si fete pe care o voi posta aici.. iar mie mi-a lasat cadoul in brad cam deschis sa pot vedea si se pare ca imi va da bratzara asta de argint pe care o voi da la altii pt ca sincer nu imi place desi apreciez gestul.. si cred eu ca si bani.. oricum ar fi acum nu imi doresc decat sa o vad plecata si sa plec si eu o data de aici ca m-am saturat.. pana atunci eu am bucruia asta ramasa care le face pe toate sa treaca.. vin mami, carmen, maiu, catalin, ana, ela, kappa, ian si claudia la noi.. vom sarbatorii romaneste si va fie suuuper.. oamenii astia nu au nimik sfant.. poate de asta sunt si asa cum sunt.. anul trecut imi amintesc si de craciun si de pasti tot ce fac e sa manace la nu stiu ce local si eventual daca sunt norocosi sa le bata o ruda la usa si sa stea o ora cu ei.. dar dupa asta se revine la ziua normala ca cea a uneia de duminica.. oricum pt ei e traditie sa sarbatoreasca sarbatorile crestine, dar alta semnificatie aici nu are.. la ei pe 24 e caciunul... de ce 24?? ce e asa special.. pai e adventul.. ultima zi din calendarul cu ciocolata.. si atunci inseamna ca e craciunul cand se termina ciocolata.. asta e un fel de brain wash facut de parinti copiilor si toooooti cresc in acelassi stil si dau traditia mai departe.. asta se sarbatoreste de craciun.. dar sa ne milim de prostia si ignoranta lor ca pt ei e mare binecuvantare.. ei traiesc pe insula atat ad literam cat si metaforic.. ei si mica lor lume.. era sa uit.. o poza cu o clama de-a fetizelor e cam ce as vrea eu de craciun.. pt cine nu a luat deja cadoul.. am vazut un film altfel pt copii.. mi-a placut mult.. se numeste "A series of unfortunate events" sie cu Jim Carrey, Maryl Streep sau cum o cheama.. apare si Antony Hopkins pe undeva, plus cacteva fetze cunoscute din filme de duzina.. si sa ca va arat de ce o am la inima pe Linda in sapt asta uitati si lista cu lucruri de facut pt saptamana asta.. asta afara de the usual..

6 comments:

Adela said...

imi pare rau pt ciupercutza ta dar ma bucur ca ti se vindeca macar in sfarsit! e bine k i-ai facut scrisorica aia, asa poate isi da si ea seama de unele lucruri. dar..wow! aia e lista pt o saptamana sau ce? pai mai ca nu te muti cu totu, ca in rest cam astea-s toate lucrurile de facut cand te muti in casa noua, lol!
da ea face ceva?! at all? mi se pare asa de indiferenta mai ales fata de copii. i mean, gosh, ma gandesc ca daca ar fi io as personal lucrurile copiilor mei, ca as sti ce le mai trebuie/vor si ce nu. dar dupa cum imi fac eu impresia despre ea, tu cunosti mai bine fetele decat ea...
oricum, lasa, noi sa fim sanatosi, gandeste-te la craciun si ca vin ai tai! asta conteaza! :D

Adela said...

*as sorta

kady said...

era ff dureroasa ciuperca la mers dar a cazut.. arata caun arici negru si intra in piele si i-am scos cu penseta tzeapa cu tzeapa.. pt ca mananca ce manaca is iese apoi la suprafatza si se inegreste de la sange cad e satula.. linda sta ca putuarea.. chiar nu face nimik.. si copii nu si-a dorit niciodata, dar barbatul ei era innebunit dupa copii si a facut pt el.. l-a omorat acum 4 ani un hot cacre le-a intrat in casa si de atunci pt ea copiii sunt o povara.. o cam daore undeva de ele.. si crede ca cu cadpuri sau bani se spala pe mani de ele.. oricum la varsta asta si de fapt la orice varsta copilul are nevoie de afectiune, de dragoste.. de la ea ioc.. le pupa asa mecanic cand pleaca la scoala si nu le-a dat si ea o imbatisare niciodata de cand sunt aici, iar a mica care e ff lipicioasa sare mereu sa o pupe sau sa o ia in brate si sa vezi cum o da la o parte sau evita sa fie pupata de ele.. si mereu e plecata sia junge seara casa dupa ce copiii dorm.. le vede daor 15 min dimineata si atat si daa e inca 15 seara asta ff rar.. a mica uneori imi zice mie mami, desi se corecteaza.. oricum candva va da ea cu capul d eprag si o sa realizeze ce cantareste mai mult pe lumea asta.. ma duc sa vad daca scrisasi pe blog ca aseara am verificat si nu era nimik.. te las pana una alta ca am de facut cumapraturi.. hai spor si tie la tb ca stiu ca amie una alta de facut acum pana la sarbatori.. si bafta la scoala..

Anonymous said...

Urata mai e ciuperca aia si bine ca a trecut si oricum Carmen vine cu creme si alifii.Dar si fetitele au asa ceva? Stiu ca te-a suparat Linda,dar uneori e bine sa lasi si de la tine ca pana la urma D-zeu are grije de fiecare.
Eu tot nu pot intelege cum sa nu-ti iubesti proprii tai copii cand te atasezi si de un animalutz,dar de copii!?

kady said...

lasa ca a trecut.. acum doar se reface pielea dupa ce a cazut porcaria de ciuperca.. hai ca poimaine ne vedem.. eu o sa fiu franta ca ma duc vienri cu magda la salsa si iar ajung la 3,4 acasa.. nu de alta dar tb sa imi fac un prog din asta ca sa invat.. :D

AnAh said...

mah bine k ti`a trecut k jtiu de cand o ai si stiu k si fetele se vaieau k le doare...
lasa k acuam trece si trec si celelalte dureri atat ale tale cat si ale noastre k ne intalnim toti pe un loc si o s afie bine
:x