Friday, 5 December 2008

Draga mosule

Fratilor tineti-va bine ca vin cu lista.

Draga Mos Craciun/Gerila, pt ca am fost fffffffffff cuminte anul asta, desi recunosc am mai avut si scapari de comportament si limbaj cand am fost suparata (m-au suparat- pt ca eu altfel nu ma supar) te rog mult sa imi aduci macar una din listulitza de mai jos:

-tableta grafica A3 cu rezolutie mare :D

-portofel piele colorat cu cat mai multe compartimente pt carduri in special macar 10 sa intre, marunt, bancnote dar sa fie mic

-lac de unghii transparent care sa nu para galbui in sticla, eventual intaritor cu vitamine

-ondualtor subtire de la Remington cu teflon, ceramica, ioni si diamante dar nu musai cu ultimele 2

-aplicatoare fard profesionale

-foarfeca de tuns profesionala care se ascute singura si e mica, cu cauciuc in interior de unde se manuieste

-ciorapi 60den o anumita nuanta de bleumarin

-shosete nu de la Primark care se baga in cizma si ajung pana la genunchi.. din acelea funcky.. orice culoare afara de beige si alb

-parfum (orice de la Hugo boss, AnaisAnais, Givenchy etc)

-geanta de piele colorata moderna cu bretele suficient de scurte sau lungi cat sa imi intre pe umar cand port haina de iarna dar sa nu fie nici prea lungi si sa imi intre pe lungime nu latime un bloc schite A4 (la Tk-maxx s-a vandut aia de imi placea mie cu verde si maro roscat)

-un hard portabil pt laptop de cel putin 200Gb

-bulk DVD-uri si CD-uri (in Romania sunt mai ieftine)


-husa DVD/CD neagra simpla fara defecte (au la TigerTiger cu 2 lire)

-crema corp

-un calculator de birou sa fie cat mai mic si de metal daca se poate (TigerTiger au u 2 lire)

-water bottle dar nu ca cea de le TigerTiger.. sa fei funky

-set folii de plastic pt cursuri (au la TigerTiger 100buc/set cu o lira)

-rame pt poze dar sa fie de metal si fara flori briz-brizuri si alte kitchuri

-fine linere in diferite culori pt grafica

-laptop Mac cu 19 inch monitor iar de configuratie as dori sa fiu intrebata pt ca
altfel as scrie prea mult aici

-set trolere rosii (la Argos cu 30 lire 4 piese - constelation parca e firma)

-geanta clutch argintie de metal cu bile (e 10 lire la Tk-Maxx cu niste bilutze de metal si inchizatare ca la portofelele vechi tot de metal, nu imi place modelul care are si margele)

-scaner si pt film

-imprimanta A3 care sa mearga si pe hartie mai groasa gen 300-350gsm hartie fotografica si lucioasa plus cartus color inclus

-home cinema

-DVD player care sa vada si filmele scrise pe cd-uri in diferite formate

-manusi piele sa imi vina fixe pe mana si sa fie fffffffffffff simple adica fara nasturi, modele, pietre, puf si alte nebunii atasate

-clame par cum ar fi niste agrafe groase din alea de iesit in oras, negre si alte culori

-balsam pt apr vopsit sau deteriorat care chiar sa fie bun

-baton corector L'oreal sau alta firma bunicica ca cel luat de Kappa




lista continua..

8 comments:

Niky said...

aoleu da nu te incurcasi deloc cu lista ta:P.. imi pace.. Mac.. Home Cinema parca .. nu te incurci.. mosu tre sa fie tare puternic de buzunar sa ti le care pana la tine sub brad:P
lasa girl k poate poate mai stii, da norocu peste tine si citeste fratele al mai bogat a lu' mosu' craciunu' si te-oi trezi cu minunea sub brad:D
oricum .. asteptam acum sa vedem ce primesti din ce cerusi:)

scriu si io lista desi mosu meu cred k e cam pe problema deja.. da hai k scriu si io...

si dap.. si la noi vine mosu' nicolae.. numa k nah dupa buget cred k vine doar cu dulciuri...da tot ne bucuram si de alea k doar de aia mi-am facut dintii noi k sa am ce strica:)

hai k ma duc sa dau cu lista in blogu meu sa va minunati si voi!

Take care! >:D<

Anonymous said...

Da facusi lista,nu te incurcasi:)) cat iti lua sa o scrii? Dar e mai bine asa ca are tot omul ce alege de cadou pt tine si apoi nu risti asa cum zisesi sa primeste cadouri pe care sa le tii in nu stiu ce colt de casa prafuit

kady said...

ei cu caratul nu ar fi o problema ca m-as oferi imediat sa ajut.. dar cu finantzatul astept.. macar alcul de ungii sa ajunga.. poate un suflet mare s-o mili de o biata sarmana ca mine.. cat despre mos nicolae vine la copii se pare.. pe astia mai batrani ca mine ne-a uitat..pe semne nu am fost cuminte ca nu cred ca ma uita asa usor.. auzi lasa ca dulciurile de la mos nicolae si fara dinti si tot le-ai manca.. mie imi spui cum sta tb cu ciocolata.. parca eu nu stiu.. o faci si supa numai sa nu ramana acolo.. singura de izbeliste..

kady said...

mami acum sa nu iti inchipui ca ma astept sa vii val vartej cu plasa cu sosete si lac de unghii.. poti sa aduci doar imprimanta, mac-ul, scanerul si hardul.. atat.. ca astea sunt ale mai ieftine :P

AnAh said...

buah...kair ka i facut lista...nush cu ce ma ridic la nivelul asteptarilor tale, sincer :d da avd eu :d

miss you, mai e un pic :x

Anonymous said...

Auzi, da cu niste folii plastic pt cursuri nu te multumesti tu? :))
Oricum trimisei lista de cumparaturi la tot familionul( ca nu toti citesc blog ca mine)si poate ai noroc sa primesti de la toti niste folii, ce zici?
Acum o fi si in functie si de cat de cuminte ai fost...dk ai papat tot din farfurie etc...

claus said...

asa ma gandeam si eu... ca o sa primesti atatea folii de plastic... ca n-o sa mai ai loc de ele in camera. :)))))))

kady said...

acum si cu voi.. ati vrut lista pai lista aveti.. nu e musai sa imi luati mai foliile.. orientati-va la celelalte :P si nu ma refer la shosete.. hai mai ca oricum le desfac dupa ce plecati ca sa nu ma vedeti daca ma stramb iar daca ma bucur va las de stire.. :))) va speriai.. acum sa vedeti emotii ca la mine o sa va poticniti cu cumparatul cadourile.. cu kappa aranjai.. portofelul mi-l alesai si e de la ea.. acum asta se taie dupa lista.. raman celelalte.. oh si apropo.. faceti si voi lista ca sa se orienteze omul..desi la marea majoritate laui azi.. sper sa va placa :P v-am pupat si linistiti-va ca nu sunt chair asa de pretentioasa..eu vreau calitate si lcururi practice si utile..