final de sapt - inceput de party

Le-am luat la fete cate un troler mic negru, urechi de puf pt iarna, lu a mica haina pt ursuletzul ei si lu a mare un dvd cu karaoke, si la amandoua cate o caracatita care se lungeste si licare plus cate o ciocolata toblerone.. au costat 55lire impreuna, iar lu linda i-am luat o rama mare argintata cu poza cu ea si fetele care impreuna au facut 15 lire, plus un set cani si un gift card de 30+2 lire asigurarea lui.. impreuna pt ea am cheltuit 53 lire.. deci la un loc am cheltuit 108 lire.. iar de la ele primi de craciun o bratzara de argin si 100 lire.. asa ca suntem chit.. melissa fu fff bucuroasa de hiana pt urzulez si troler, iar a mare fu bucuroasa de troler si caracatita.. cat despre linda se arata ea asa entuziasmata dar stiuc a canile i se parura ieftine ca zisa ca sunt prea groase, pe voucher i se prau ca sunt cam putini bani ca pleca sa vada cat e pe el si ii pieri zambetul, iar de poza nu ii place ca nu e facuta cum tb.. si ce rama lucioasa are.. dar paote ma insel.. oricum nu stiu dar la bugetul meu asta e.. dar mi-a zis ca familai se paote servi cu corice din frigider ca putem bea vin, ca poate dormi oricare din prietenii mei aici.. ca sa schimb asternuturile daca e.. acum plec la o vecina sa fac babysitting.. asa ca ne mai auzim cu detalii maine cand vin ai mei.. la 7 ma trezesc ca sa pelc si sa ii aiu la 10 din aeroport.. iar linda cu fetele si cu sora ei si cu cumnatul si nepaota pleaca toti al ora 5 dim.. sunt toti jos.. asa ca imi iau de acum al revedere si le uraz drum bun si sarbatori fericite.. se duc la schii in franta.. asa ca ne mai auzim..

Comments

AnAh said…
deci nu`mi vien sa cred k face faze din astea, pentru k toata luema stie cate faci tu pentru ea si perntru fete si pe bune, azi ma gandeam la cum erau fetele la inceput si cum le`ai educat, pentru k tu le`ai educat nu ea...si intr`adevar fetele se uita la tine k al o mama si din apcate nu asa ar trebui sa fie...imi pare rau de situatia cu linda, dar mai da`o si tu in colo si vezi`ti de treaba ta, evita certurile, inghite un pic k numai maine nu e poimaine si scapi de ea...si o sa fii designer cunoscut :D
numai maine nu`i poimaine si suntem la tine, maine vin ai tai...si sa vezi de Carciun, vba noastra si`am vazut k si niky a luat`o: Paranghelie ::)))
>:D<
kady said…
mandro ma duc al culcare ca sunt terminata de somn, iar despre paranghelie tb sa avem grija sa o facem.. doar mancare avem.. se apre ca fiecare o sa aiba planul lui in timpul saptamanii.. e perfect.. asa ca ne vom auzi la tel..
Anonymous said…
Sa ai un an frumos.

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus