Sambata seara

Ieri ca de obicei am fost sa iau partea a doua de cadouri.. cum se face ca mereu o parte sunt pt mine.. ce sa zic.. acum imi pare rau sa va anunt dar mi-am luat FOLII DE PROTECTIE deci cadoul asta se taie dupa lista :P la fel cu leg warmers.. pe gri ca nu aveau beige.. se taie si asta dupa lista.. sunt de la H&M de la copii.. acolo nu au TVA=VAT deci sunt mai ieftini si sunt si marimea mea.. adica pt 11 ani :P dupa standardele lor.. blugii mei sunt de la zara pt 9-10 ani, am plovere tot de acolo pt 11-12 ani si rochii si de la Zara si H&M pt 11-12 ani.. pt 13-14 ani sunt prea mari.. tb sa mai cresc sa ma imbrac de acolo.. dar pana aici.. ca tot tb sa mai fac un drum azi sa termin cu cadoaiele.. azi e zi finala de shopping.. ca altfel o sa tot cheltui.. dar cum spuneam ieri mi-am cumparat una alta pt mien, m-am procopsit cu o bluza beige cu care am fsot la salsa.. initial era vb sa ma duc singura.. de ce?.. pai daca lumea e obosita sau nu are chef sau ca ploua afara sau ca lucreaza.. doar nu era eu sa stau aiurea in casa pt ca altii nu pot.. din disperare sau chef de iesit acum ies si singura.. stiu locul, stiu zona, stiu stilul de viata pana la o ora pe portiunea aia de drum.. deci e ok.. asa ca am venit acasa, am lasat plasele cu ce am luat.. m-am schimbat, machiat, parfumat si am iesit pe usa.. pe drum m-a sunat una din gemene cum ca s-a oprit curentul pe strada ei si nu poate nici sta in casa la tv.. asa ca a venit in club cu prietenul ei.. ce e misto ca locul devine ca wave.. si la ce mod.. acum deja ma salut cu lumea.. adica parteneri de dans din alte seri.. si e misto cand am intreaba ce mai fac.. si chiar daca sunt singura am cu cine sta de vb cand nu dansez.. asa ca desi Simona cu Fariad au intarziat, ama vut cu cine sa stau pana au venit.. dar cum am fost invitata la dans i-am lasat sa danseze intre ei.. Fariad mai stia ceva pt ca a luat cateva cursuri de salsa acum ceva ani.. dar Simona e varza ca mine.. ma rog eu vreau sa invat si dansez cu oricine.. si am dansat cu muuulta lume ieri cu chiar dansatori buni.. toti mi-au spus ca tb sa dansez cu cienva care stie ca sa invat ca toata scoala sta in a urma cum conduce partenerul pt ca el imi directioneaza pasii si miscarie si piruetele.. pana sa ajung eu la 9 acolo erau cursuri de dans dar cum nu aveam partener nu m-am dus si am stat sa ma uit de la distanta.. dar odata inceputa muzica am dansat cu acelasi tip de data trecuta care e mai varza ca mine si nu stie altceva decat sa ma invarta anapoda.. i-am multumit de dans si l-am lasat dar toata seara a stat in fundul meu.. si ma distra ca Fariad facea misto ca uite acum incearca sa se imprieteneasca cu noi pt ca a stat toata seara langa Simona si el cat eu dansam cu altii.. oricum de la 2 brazilieni am invatat pasii.. acum pot spune ca ii stiu.. plus chestii noi mai de efect iar unul m-a dus la separeu intr-un loc fara lume de nu mi-a aratat ca la prosti cum se prinde mana cate rotatii si cat de departe sa ma duc cand ma invart, cum se face priza cu mana cand te invarti intr-o directie sau alta si in diferite feluri, apoi cum se face priza cu piciorul la diferite tipuri de aplecari pe spate, dar care sunt in functie de stilul de muzica.. dar cu pasii m-am luminat.. pt cine nu stie se incepe cu picioarele apropiate.. piciorul stang in fatza, se revine pa pozitia initiala-- adica together--langa piciorul celalalt, apoi right back, together, left front, togheter, right back, together.. si tot asa.. pot sa spun ca acum stiu merenghe :D si ceva reggeton.. la bachata am prins pasii dar mai e de lucrat.. cat despre rumba, samba, soca si salsa.. mai am muult de invatat.. pe la fianl am mai dansat cu un egiptean mic dar ffff cu miscare in vene.. tipul chiar stia pasii si efecte.. am dansat misto cu el pt ca avea niste prize mai complicate de prindere a maini si cu rotatii mai ciudate, pe care le-am vazut la dansatorii buni.. asa ca ieri am avut si eu parte de miscari mai complicate.. dar sunt acolo cativa negrii care danseaza ca de concurs.. atat de naturali si flexibili.. mereu ma uit la ei pt ca ei tb sa danseze cu cienva care stie si nu gasesc mereu partenere bune.. nu stiu, dar astia au toti miscarea in sange.. si cum improvizeaza.. eu una de fiecare data raman fascianta.. si om fi noi latini, dar cu rusii si bulgarii langa noi, plus comiunismul care ne-a facut conservatori si disciplinati e cam greu sa fim liberi in miscari.. dar eu una incerc sa imi dau drumul.. sa simt muzica.. ieri pot sa spun ca am invatat multe si daca voi dansa macar cu persoanele care m-au invatat pasii si sa ii tot repet cred ca voi reusi in curand.. chiar e msito.. oricum Simona si Fariad pt ca nu stiau nici ei sa danseze, iar Simona nu putea sa danseze cu altul cand prietenul ei era langa ea, iar el sa danseze cu alta cand ea era langa el.. asa ca s-au dus acasa si tot singura am ramas.. eu am plecat la inchidere.. in seara asta chiar m-am distrat.. am auzit ca e ceva interesant martea.. e seara lambada.. si cum sunt libera sapt asta, asta voi face.. tb sa invat lambada, apoi lambada zouk.. ca in clipul de l-am pus pe net cu aia de mai mult da din par.. par lung am, imi mai tb sa stiu pasii.. deci I'm half way there :P dar ma bucur mult ca am iesit si nu am stat in casa.. macar asa mai ma recreez si destind.. si dau si burta jos.. ca prea am devenit sedentara aici.. cata sanatate.. dar de fiecare data la cat dans bag sunt fleasca.. eu care de fel nu transpir.. cate toxine sunt eliminate.. cum se ard ele caloriile.. oricum acum o sa imi fac din asta un program, un stil de viata.. am scoala, am salsa, si tb sa fac ceva si gym.. vedem cum ma organizez sa am "mens sana in corpore sano".. ca altfel ma apuca depresiile si pandaliile..

Comments

Anonymous said…
Pana la urma terminsasi cu cadoaiele sau nu?
Vad ca incet,incet devii specilalista in ale dasnsurilor latini-ameicane si mai stii,de Craciun ne pui sa dansam salsa ori lambada:))
Niky said…
girl e super tare ce ai descoperit tu cu dansurile astea.. mis e pare genial k poti face asta si mai ales acu k te-ai invatat chiar sa mergi singura.. e super.. iar faza k ai parul lung si esti half way there mi s-a parul exceptionala:)) io chiar cred k prnzi pasii dak ii repeti mereu si mai ales dak ai si parteneri buni asa k park vad k in curand postezi si un clip cu tine dansand celebrul deja lambada zouk :)

Craciun Fericit de pe acum (aasta o sa fie formula mea de incheiere pana plec de aici :P)si keep us posted cu ce iese de craciun cu familia..paranghelie:P jk

peace out!

Niky Herth:)
kady said…
cu cadourile nu am terminat.. mai e linda, kappa si copiii.. o sugestie!! oi fi facut eu trecerea asta de 180 grade de la metal la salsa, dar asta nu inseamna ca m-am lepadat de metal sau darkwave.. deci sa indrazneasca care cumva sa va trazneasca vreo idee si sa imi aduceti vreun CD surpriza cu noua compliatie MANELICA!! doamne fereste!!! ca la usa va tin!! va pup
Adela said…
eh, hai ca atata minte or avea fiecare! ;) Merry Christmas sa aveti!! :D
kady said…
:)) Craciun fericit si tie Adela si La Multi Ani!.. dar stai ce iti zic de acum ca mai e pana la Craciun si tu ai net :P oricum sunt prima care ti-a urat.. cred :D
Adela said…
si io cred...:)) da mai e oricum pan la Craciun, io nu ma mut! :P
AnAh said…
blog gri? e mai nasol decat ala maro care seamana cu stii tu ce, nu deskid iar subiectul...ce e cu depresia asta, numai niky e shiny and happy pink?

tre sa ne coloram blogurile girls!!!
kady said…
fata mea eu nu sunt in depresie... nici nu am de ce.. doar vin ai mei.. deci bucurie.. dar prea era rau roz.. asa ca gri face legea..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus