two weeks update








Saptamana trecuta am fost la Salsa club.. era vb sa iesim mai multe persoane dar ca de obicei cum stau prost cu organizarea sau altii cu timpul liber ca si mine de altfel si nu puteam alege alta zi decat vineri, am iesit asa in cadru intim doar eu cu kappa.. sambata a tb sa lucrez si erau altii liberi dar nu eu.. am filmulet dar cum kappa a filmat invers nu il pot pune, ca si-ar sucii lumea gatul casa il vada si as avea lista lunga pt disclaimeri.. duminica am mers sa vedem un castel in Hampton Court Pallace cu Claudia si Cristina noua dadaca care a venit in locul lu Ditte, zi in care a nins si plouat.. lapovitza mai pe romaneste si fff frig.. era pt adulti 13 lrie intrarea.. deh gradini camere, labirint.. ce mai vrei, plus lac la care sa casti ochii.. saraca claudia o dta uita si ea cardul de student si tb sa plateasca suma intreaga nu 11 lire ca noi care aveam cardurile la noi.. apoi ca orice luni cu chef de munca, intamplarea a facut sa avem ciuciu caldura si apa calda ceea ce a insemanat sa mergem prin vecini sa cerem aeroterma iar eu m-am spalat cu apa incalzita la ibricul electric.. apoi plina de voiosie am inceput cu scoala si copii, calculator ca deh am lucrat la alte proiecte.. uitati aici 2 mostre netermiante :D dupa care casa.. vinerea am mers cu copilele mele si ale lu claudia la un photo shoot ca sa apara in nu stiu ce reclame.. faza e ca copila ei a mica joaca in nu stiu ce muzicaluri si sa vezi periat la casting din partea juriului.. deh mica artista.. restul au trecut neobservte.. dar le-am impacat cu un happy meal la McDonalds.. dupa care le-am dus acasa cand au hotarat ele ca vor sa doarma la familia unde sta claudia si asa a fost.. noi doua am iesit apoi in centru la o bere unde am dat de un negru care ma intreba daca are urechile mici.. le cam avea dar nu ii veneau rau ia-m zis.. a aflat ca sutn de unde e Dracula si of course a urmat misto-ul de rigoare al care apoi el s-a prezentat ca il cheama Florin Constantzeanu.. am ramas wow ca avea habar de nume romanesti chiar si pt o gluma dar era limpede dupa accentul britanic de unde e desi el glumea ca e juamte chinez si juamte roman.. cu numele de George.. oricum am ras si-a laut la revedere la pelcare si mi-am vazut de berea mea cu Claudia.. duminica am facut babysitting pt vecina deci mi-am scos banii de cizmele pe care le port deja.. oricum nu aveam cu ce sa le schimb desi am facut rontul acolo pt a vedea noutatile.. nimik pe gustul meu.. apoi sapt asta la fel acelasi program doar ca de data asta am alergat dupa cadouri.. in final i-am gasit ceva copilei.. abia ieri dupa ce am colindat toata sapt.. au venit 3 copii la noi 2 prietene cu a mare si una cu a mica si cele mari au facut show.. voila the clip aici.. azi e ziua lu Harriet.. i-am cumapart dvd-ul cu "The space cimps", care i-a placut, plus felciitare cu 5 lire in ea.. seara a iesit la cina cu neamurile si a primit de la matusa, unchi, verisoare si bunica ei ultimul model de ipod nano.. cel in care imaginea se roteste in functie de cum il ti plus un ceas swatch ca cel pe care il are claudia de e 55 lire, de la mama ei.. in rest vedem ce urmeaza apoi maine seara vine sf Nicolae si le-am luat la fiecare cate o plasa plina de dulciuri.. de 6 lire la fiecare, iar cum in weekend mai vin inca 3 fetite afara de ele tb laute mai multe dulciuri, dupa care lucrat la alte proiecte.. azi mai vien o fetita ca de avem sarbatorita in casa.. maine vine o prietena de-a lu Linda cu 2 fetize pt care ziceam ca iau dulciuri plus prietena cea mai buna a sarbatoriteti.. iar sambata pt ziua ei se face party cu 16 copii pt care Linda a platit sa faca toate wall climbing, peste 200 lire.. dupa care acasa, iar copile care vor dormi aici si nebunie.. eu sper sa ies si sa vin noaptea fff tarziu ca sa evit galagia ca imi e suficient in timpul saptamanii.. a mica va dormi cu mine pt ca raman prea multi peste noapte in weekend.. i-am facut eu propunearea ca nu mai erau paturi pt poporul care doarme aici.. si tb sa doarma fiecare undeva.. pe 13 fac babysitting.. pe 9 am de prezentat proiectele dupa care vacanta.. pe 10 la ora 1 vien o tipa sa ma tunda cu 25 lire care ea de fapt cere 60 al salon deci la tariful asta tb sa tunda bine..chair eu marti le-am tuns parul la fete si am batut apropouri mamei ca ce misto ca ele toate se tund gratis iar eu tb sa platesc 25 lire pt asta.. dar nu s-a prins de aluzie.. ma rog.. data viitoare nu o sa mai am timp ca de, timpul costa bani.. asa si pe 12 iau copiii vacanta si de atunci incepe paranghelia.. pt ele, nu mine.. ca eu o sa lucrez full time.. yeeeei.. dupa care pleaca pe 20 cand vin ai mei.. sa vezi atunci alergatura dupa cadouri.. tb sa fac lista cu ce vreau ca sa nu am trezesc cu chestii de care nu am nevoie si vor ajunge la altii ca deh dar din dar se face rai si nu imi plac chestile pe care sa se puna praful adica nefolositoare sau kitchuri cu care sa nu am ce face.. la mine gestul nu mai conteaza acum.. tb sa fie musai util.. nu imi permit intr-o camera sa tin chestii ce nu imi tb ca sa le arunc apoi din lipsa de spatiu.. ah si ieri seara am iesit cu Claudia intr-un pub in Hammersmith si cum am sunat fetele Cristina care nu a vrut sa iasa si Nicole ca deh a venit pt o saptamana sa o ajute pe Evonne ca la cum se purta de urat i-a plecat dadaca, dar care nu a raspun ca de obicei.. ce ma seaca fazele cu ignoratul.. frate macar sa lase un mesaj sau ceva sa priceapa omul ca nu poate vb sau nu are timp sau ca una alta.. si asa l-am sunat pe George sa vina.. a venit cupa o ora si ceva ca aparent incurcase traseul si a durat ami mult.. am stat noi 2 ore sa asteptam si inca una jumate cu el apoi al 12 acasa.. duscutiel au fost cu aluzii cu glumitze de psiho terapie si in scenarii din aprtea lui despre viata lui.. la care noi ne uitam asa incercan sa deslushim ce vruia omul sa zica, sau ce z zis efectiv pt ca enlgeza lui are un accent ciudat.. oricum noi am pelcat si l-am lasat singur in statie si i-am trimis seara sms ca ce bien ne-am simtit toti si ca ce en bucuram ca venit.. desi pe drum noi sau mai mult eu am criticat una alta.. sid e atunci claudia numai cu ochii pe manutzele lui e.. oricum a fost o iesire ok si o sa mai iesim curand in aceeasi formatie.. poze nu am acum.. trec la proiect ca azi tb sa trimit niste mailuri cu logouri pt ca e final si tb sa el vada firma.. oh am gasit o lista cu cadourile de craciun si voila.. asta pt ca eu am facut plic pt cadou fete de craciun cu 100 lire sa le ia mama Wii si sa puna ea diferenta dar se pare ca ea a intrat in bani si a luat din ei cadouri pt fete ca si cum ar fi din partea ei, iar tot din banii mei imi va lau cadou.. acum vedem cum facem.. dar una lume pleaca pe 19 dec si tb sa impartim cadourile din timp.. si nu stiu ce vor primi fetele de la mine ca alti bani nu am pt ele..

1

2
3

Comments

Adela said…
tolvai, cata post! bun fun to read, as always! acuma nu fii suparata, ca uite, pe lista aia ai cel mai scump cadou dupa cate vad eu! :P
sanatate sa fie. Sa va distrati de Mos Nicolae! ;)
Niky said…
first of all prea tare postul..kilometrik..dar tare!!

doi la mana.. matza e prea bengoasa.. e flegmatica din fire?!:))

trei...hai k nu mai numar k te prinzi tu.. fata da ai program nu gluma cu babysittingu asta.. io nu stiu cum rezisti sincera.. mai ales acu k zici k aveti si aniversare in casa si sa te tii la lumedenie ce o sa se perindeze pe la casa voastra..io kre k m-as lua si m-as duce invartindu-ma...

cat despre faza cu banii dati la linda pt cadourile fetelor si cheltuiti pe alte tampenii.. sux.. da sunt curioasa cum se scoate in fatza ta knd o veni vorba sa le dea fetelor cadoul din partea ta!

oricum.. vin ai tai?!..wow asta tre sa fie super tare! si zici k mai aveti si casa libera doar pt voi?.. asta e dublu de tare!!

cat despre talentoasele voastre domnitze... e jale cu ele... da sincera si tu si claudia sunteti eroine k rezistati cu ele in fiecare zi and more!!!

sunt multe de comentat da mai uitai din subiecte given the length of ur post:D da anywho ideea e k toate sunt de bine;) mai asteptam posturi asa de entertaining si bineinteles vestita lista de craciun kre te sfiesti sa o faci cunoscuta fie ea doar si de dragul de a vedea ce isi doreste fiecare dak nu chiar inspiratie si fun:D

Sa ai final de sapt linistit despite all the fuss around u si succes cu proiecte si logo-uri!

Niky Herth;)
kady said…
niky hai ca ma apuc de lista de craciun.. ma cam intreaba lumea ce vreau si nu vreau sa am trezesc cu cine stie ce, plus ca eu nu imi pot ascunde nemultumirea.. oi zice eu ca imi place ceva, dar cand pe fata mea se citeste limpede nemultumirea nu am cum sa o mai dreg.. asa ca lista pt toata lumea sa fie.. si postul e chair lung.. cred ca mi-am depasit recordul.. dar e un update de 2 sapt daca nu aproape 3.. si maine seara vine mos nicolae.. la voi vine?

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus