last 2 months update






Recunosc ca tb sa scriu acum 2 luni despre ce scriu acum, dar cum nu am avut rabdare si timp scriu acum asa printre picaturi in limita bunului simt pt ca nu pot scrie toate detaliile.. am sperat si asteptat mult ca acest craciun sa fie perfect.. ei bine o spun din capul locului ca nu a fost.. a fost bine sa ii revad pe toti, dar nu s-a simtit ca a fost craciun.. poate a fost si din cauza ca din punct de vedere financiar nu ne-am putut plia toti pe acelasi calapod apoi mai este si partea despre grusturi.. fiecare a vrut una sau alta si nu ne-am putut impartii in 14 directii pt ca timpul si bugetul nu ne permitea la toti sa facem aceleasi lucruri impreuna cum ar fi fost ideal.. dar data fiind situatia ne-am despartit fiecare si ne-am intalnit seara la mine acasa.. am inteles ca au fost nemultumiri la final.. asta este.. pe viitor se va proceda diferit.. dar in mare au fsot momente bune.. s-a mai si ras.. am mai stat si la vorba.. nu am vrut barfa de craciun.. oricum rau nu pot spune ca a fost.. dar se putea si mai bine.. acum stiu ca asteptarile mereu sunt mai mari si de aici si dezamagirea.. lumea in mare a fsot ok.. deci un pic de sarbatoare, daca nu vacanta, a fost pt fiecare.. poze pun selectiv, cate una din fiecare zi..

Comments

Niky said…
it's all part of life:).. knd e multi e grele sa fiti toti pe aceeasi lungime de unda.. understandable tough..so nu te necaji/fii dezamagita... cadoaie vad k au fost din belsug..macar sa fi fost si din lucrurile pe care ti le doreai... all in all las k a fost bine macar dintr-un pct de vedere: ai avut liber vorba ta si ai fost around family anyway!

alloha !
kady said…
cadoaie au fost si am primit destule, dar cel mai tare e de la viitorul sot a lu soru'mea.. un hard de un terra :D ca sa imi pun toate creatiile pe el.. mor de drag!! deci cineva a cititt bine liata aia de craciun:D oricum in familie si cu prietenii e bine oricand.. hai ca ma duc sa arunc un ochi la tine pe blog..
Niky said…
terabit rulllllllzzz!!!

pe knd a nunta la sor'ta? e clar k asteptam poze cu minunea si cu tine part of it of course!

si ink nu vad uochiu aruncat la mine pe blog...:P


Nifty Night
kady said…
mandro io fusai pe blog dar comment nu lasai ca mor cand scrii in engleza!! dar de citit citi si placut poze la tine..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus