Sunday, 25 January 2009

WE update













Am facut babysitting vineri deci ciuciu salsa.. iar cum sambata a fost ziua gemenelor am mers toti in alt loc.. in On Anon cum spuneam.. a fost chiar bine.. au venit mai multi prieteni de-ai lor pe care nu ii cunosteam.. afara de ele si kappa nu stiam pe nimeni.. la cererea lu Raluca l-am chemat si pe Benjamin.. au fost discutii aprinse despre zodiac.. cum ca de fapt ce se spune in astrologie nu e adevarat si fiecare are temperamentul si personalitatea sa indiferent de zodie si diverse in genul asta.. sau kappa nu vrea sa aiba copii si prefera sa adopte decat sa isi deformeze corpul sau sa le dea o sansa copiilor lasati in strada prin adoptie la care ceilalti au sarit cu contra argumente.. sau eu ca la noi la nunta.. doar ma duc la sora mea va tb sa platesc meniul pus ceva pe langa.. ca asa e obiceiul plus sa imi iau haine pt nunta.. cateva tinute.. si toti a ce misto ca se vor casatorii in romania ca sa faca rost de bani :)) sau filmele de comedie preferate.. marea majoritate a ales Friends iar altii il urasc.. de aici dezbateri si comparatii cu alte filme.. dar Joey ramane preferatul tuturor.. oricum a fost interesanta seara.. am facut schimb de nr de telefon cu cei de la masa ca sa pastram legatura si a ramas sa facem girls night out la salsa.. deci asta ramane daca nu pe sapt asta, atunci pe urmatoarea.. dar faza e ca acum vor si barbatii sa vina.. poate sapt dupa urmatoarea.. acum mi-am cumparat rochii de salsa si alte cateva chestii.. am pus cateva poze cu noile achizitii ca doar inca mai sunt reduceri.. :D

9 comments:

Anonymous said...

Imi plac noile tale achizitii si rochiile de salsa,mai ales cea de doua.Si poze cu tine nu? sau tu esti cameramanul ca de obicei nu:) ?
Oricum ma bucur ca ai avut o seara placuta cel putin.
Noapte buna si de asemeni o saptamna buna !

Adela said...

imi place foarte tare rochita neagra! da ce, esti racita?

Niky said...

me likey the FILA sneakers si blugii super mult:)

iar dintre rochii a doua castiga detasat..acum depinde si in ce contexct le porti si la salsa... acolo in gen vin oamenii imbracati asa? dak da treb sa fie tare cool :)

peace out!

claus said...

stiu ca ieri am ras toata ziua de vocea ta... si azi m-am trezit fara voce. acum mi-am mai revenit... scot cateva sunete. :)) cam ca tine ieri. the godfather. :)))))

FILA, Niky?

kady said...

ma bucur ca va plac rochitele si acolo lumea se imbraca oricum.. de la blugi la rochii pt dans cu pantofi speciali.. asa ca eu ma imbrac asa intre, asta acum ca am rochii.. vocea azi dimineata imi disparuse de tot.. dar vad ca acum pe seara imi reveni.. da eu nu am poze ca eu el fac.. stii cum e..ma duc la dus!

kady said...

era sa uit.. nu stiu daca ce am e raceala pt ca tot ce am e o tuse magareasca ce mi-a laut graiul :(

Niky said...

claus nu ma intere k is Fila sau neFila.. imi plac cum arata sneackers albi.. deci sunt cooli:) si comozi..which is always a plus:)

cat despre raceala, Kady da-i cu amestec de miere si lamaie(parti egale) si ceaiuri dak le suporti calde.. poate ajuta :)

sanatate sa fie k boala vine singura vb lu carol =)

peace out!

Anonymous said...

mi-a revenit vocea!
aaa si siropul ala si pliculetele de raceala pe care ti le-ai luat, le-am gasit la savers la juma de pret. nu stiu de ce te duci intai la boots.

@ niky: era gluma. si eu i-am luat. dar ai mei in loc de bulina gri o au rosie.
claus

kady said...

acum imi zici de savers cand ai fost cu mine la boots.. data viitoare.. oricum curand imi tb alt sirop de tuse ca pe asta mai am un pic si il temin ca si pliculetele.. stiu de miere si lamaie si iar uitai sa iau lamaie.. of!!