4 timbre







Astea sunt timbrele mele.. sper sa mearga ca set.. am mai facut mici modificari..

Comments

Niky said…
sunt super tari dar imi place la maxim primul.. atat de in valuri e k ma lua deja ametzeala de cand ma uit la el..=)) e mult prea tare!!! congrats', esti super talentata!

peace!
Anonymous said…
Imi plac mult desenele tale si aia "vitorian scene autumn" o pusei pe desktop.Dar profa le vazu?ce zise,ii placura? K ne-o place noua,dar nu suntem profesionisti si mai stii? Oricum da-i inainte kiar daca esti vesnic nemultumita de tine k talent doar ai.Cred k l-ai mostenit de la bunicii tai si de la padre si in nici in caz de la mine,k altfel vai de capu' tau :))))
Sa stii ca in final dadu si corina testul ala pt driver license,aasa k se paote inscrie acum pt examen.Te pupicim si bafta in continuare la proiecte :)
AnAh said…
glumesti?
sunt bestiale...imi plac suuuper suuuper mult!!! mi se par diferite de genul tau...nush de ce, dar sunt elaborate si mununtios gandite asa gen tu :)

bravo...eu cred k o sa fie traznet cand o sa le vada profa!!
bafta!
kady said…
saru'mana la toata lumea.. profa le-a vazut si a zis ca sunt ff de succes :D asa ca imi e ff drag..
Anonymous said…
Deci sunt bune lucarile tale,nu? Sa mai zici tu k nu ne pricepem...asa k pe viitor sa ma tii cont si de parerile noastre ;))

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus