Sunday, 1 February 2009

bucurie de copil :D












Fratilor desi era aproape 23:30 cand o sunai pe Claudia sa iasa sa ne batem cu zapada, totusi ea veni.. in 10 minute fuseram gata.. echipate de bataie.. ai mei toti dormeau la ea la fel.. facuram noi galagie, scartaira toate parca mai tare ca de obiei dar tot iesiram.. doamne ce frumos e sa simti zapada scartaind sub picioare, sa de dai pe zapada, sa aluneci, sa faci bulgari, sa te bati cu zapada, sa faci om de zapada, sa faci ingeri de zapada, sa manaci zapada.. noi le-am facut pe toate.. e ora 1 noaptea acum.. ne inghetzara mainile si picioarele de aia plecaram nu ca noi am lucra maine de dimineata.. ffffffffffffffff frumoasa seara.. si inca ninge.. sper ca pana maine sa fie mai inalt stratul pt ca acum e pana la glezna.. uitati poze cu copiii din noi :P.. strazile pustii.. doar noi eram in parculet chiuind si razand.. acum ca sunt in casa si pusai hainele la uscat, inca cu zapada lipite de ele, imi facui un pic de timp sa pun cateva poze pt voi.. super final de saptamana.. sincer.. me happy :)

6 comments:

Adela said...

wow! awesome!!! vreau si io zapadaaaa!!! acu vezi ce bine e iarnaaa?! :D

claus said...

hai ca incerc sa pun si eu poze de azi-noapte.

Niky said...

zapadaaaaaaaa.. vreau si eu .. si la noi a nins alalteieri da foarte putin si nu s-a prins.. da sper sa mai vad zapada p anu asta.. anyway .. enjoy yours!!!!


Cheers!

AnAh said...

frateee f f tareee :x
mereu englezii astia sunt mai intarziati...
eu sambata spre duminik am fst toata noaptea in universitate si ne`am intors aseara la 6 jumate acasa si am mancat si am adormit toti...eram franti, m`am trezit azi-noapte cand am auzit mesajul de la tine, am vazut k ma sunasesi de o mie de ori, imi cer scuze, dormeam...am vazut de zapda, citeam printre randuri, oricum nu prea imi venea sa cred ce scrie :O , iar de dimineatza adik acu 1 ora cand ma trezira vecinii mei, erau ceva de genul : anaaaa ningeee...eu :O again, da si la noi fulguia un pic si pe case era zapada, pe jos nu k la noi niciodata nu ninge k la voi, deh stii k aici e mai cald :-S fir`ar

puuup si ma bucur k v`ati distrat azinoapte :D

Anonymous said...

Super pozele cu zapada.Omul de zapada e facut de cele 2 Claudii nu? :)Astept sa imi trimiti mai multe poze si sper k ai facut si ziua nu? Presupun ca azi dimineata te batusi si cu fetitele cu zapada? Zapada asta parca te inveseleste si iti reda pofta de viata,asa-i?Yeye,bucurieeeeeee !!!

kady said...

da si inca ninge fetelor.. nebunie ce e aici de veselie..