Duminica



Sambata seara nu am iesit nicaieri pt ca am facut babysitting si asa am chemat-o pe Claudia la mine si am bagat 4 filme mari si tari: Crush-ff tare, 10.000 BC-nu prea tare, Don Juan-ok, The girl with a pearl earing-interesant.. dar duminica am iesit cu Claudia in Spitalfield market, chipurile sa cumparam rochii si margele.. am vazut chestii interesante dar nu tb sa mai chelui.. pe 9 iulie plec oricum si sa vedem unde si cum o sa car eu tot ce am acumulat deja.. asa ca tb sa ma limitez la strictul necesar.. dar de colindat cum nu e pe bani.. adica e 3.30 lire pana acolo, dar atat.. am fost frumos, am cascat ochii la lume, la produse, am ascultat muzica dupa strada.. iar la final am intrat intr-un magazin indian de unde am luat malai ca incepuse Claudia cu poftele de mamaliga.. eu olteanca convinsa cand am vazut ceapa verde si ultima legatura ce era sa fac.. sa trec si sa ma fac ca nu o vad.. am bagat-o in traista pana nu o vedea altul.. ne-am invartit noi ce ne-am invartit prin magazin pana am dat de niste masline verzi.. amandoua mustaceam in jurul lor cand pana la urma vedem o cutie in sapte cu unele cu chilli.. asta a fsot tot ce ne-a tb.. salam si branza aveam acasa din Romania deci nu ne mai tb nimik, plus inghetzate magnum in congelator si cola.. dar fiind frig afara in autobuz cald.. ne-a laut pe amandoua leshuiala si somnul si am vorbit noi ca mai bine mergem acasa la somn ca era deja seara.. dar pana am ajuns parca ne-am dres si pana la usa mea eu cica sa facem imaprteala eu sa imi iau ceapa claudia restul.. o invit eu totusi la mine sa facem rapid mamaliga.. pai ce ca ne-am apucat noi.. mamaliga, ceapa verde, masline, salam, oua ochi, cola, inghetzata.. pai cum sa manaci asa cu ochii in tavan.. am adus eu un film de hitchcock din care am cam pierdut inceputul.. deh cu un ochi al branza altul la maslina picanta.. apoi cu butile in sus am stat sa vedem continuarea filmului desi nu ne prea mai ardea de la asa masa olteneasca.. oricum daca tot mai aveam masline si inghetzata am zis ca sa vedem oscarurile.. pai si era 10 seara si la 11 incepea decernarea.. asa ca cica sa vedem alt film.. am vazut ceva pe bucati din diferite filme dupa diferite canale, dar im mare parte din CSI varianta fara negrul dragut cu ochii verzi.. si realizam noi la ora 11 dupa ce ii trimisesem eu mesaj mandrei lu Claudia ca ea ramane sa vada la mine oscaruile, ca nu avem unde sa vedem.. mai exact ciuciu canal SKY1.. eh si a plecat ea frumusel acasa si eu la cuclare.. nu stiu ea cum era, dar eu duhneam de la ceapa si maslinele cu chilli si usturoi de nu va spun.. oricum asa de final astea sunt filmuletzele cu o parte din ce am vazut in piatza..

Comments

Niky H. said…
tare weekendul vostru.. am mai citit si la claus sii-am zis si ei k si noi am avut neshte experiente 'oltenesti' cu praz/ceapa/usturoi category:) si btw ai zis kpleci pe 9 iunie or so.. pleci de tot din anglia sau doar mergi acasa pt vara?

peace out!
Anonymous said…
Arata f bine platou cu mamaliguta si celelalate...miam,miam..ne facusi pofta,asa k facuram si noia acum cartofi prajiti,oua.usturoi...
Maine pleaca si Clara cu Alisa spre Bucuresti si poimine ajune la voi.
kady said…
ma duc al nunta la soru'mea de asta plec pe 9 dar pe urma sa vedem unde am mut.. in anglia zic.. ma asteapta vremuri grele.. da mami stiu.. ii astept pe 6 la mine :)
Adela said…
tare weekend! bah da vad ca chiar se chinuie ala cu chitara! =))
claus said…
doua zile si deja mi-e pofta de un repetir. cand vad punga de malai... simt gust de masline (?!?!?!)
eu ma tot chinui cu rodiile alea, nici n-am ajuns la jumate.
ha ha
kady said…
claule mai sunt weekenduri asa ca dam pe repeat.. branza am, salam am.. mai am 2 fire de ceapa.. masline stim de unde sa luam.. de ce nu :D

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus