Joi

Azi am stranutat de nu spun.. e groaznic.. si claudia a venit pe la 9 la mine si am aplicat pt un curs de dadace pt 7 martie.. acum am vb cu ea si cica mi-a listat formularul si mi-a pus si timbre pe plic..merci inca o data claule.. si de dim dupa ce a plecat ea de la mine m-am rasfatzat cu o aspirina si m-am bagat in pat.. la 16 tb sa plec sa iau copiii de la scola.. ei bine ma trezi la 16:30 si nu mai nimeream.. am sunara de la scoala sa vin sa ii iau.. acasa toate bune si frumoase.. ii spusai mandrei ca nu am trezi ca nu ma simti prea bine.. zisa ca nu e pb.. de dimineata ma rugase sa o vopsesc ceea si facui dupa ce terminai cu copiii.. iar dupa ce o tunsai si vopsi bauram 2 pahare de vin.. vb de menstruatie si de sistemul politic din romania.. realizai eu ca trecu o ora de cand vb diverse si o trimisai sa se spele pe cap.. ei dar mandra uita balsamul din cutia de vospea, jos in bucatarie si strigai dupa ea sa il ia.. nu auzi asa ca ma dusai dupa ea strigand.. ma rog ajunsai la ea in camera cand ce sa vad.. era cu o bluza mov pe ea cu veveritza expusa la vedere.. sau cum sa ii zis mai frumos.. pasarica cu blanitza.. zambi, lua balsamul zisa ca da chiar merci mult si eu plecai in bucatatie.. cobori apoi fara nici o grija sa imi arate cum ii iesi parul.. iesi bine.. ii zisai noapte buna si acum stau si va spun voua.. frate am mai prins-o eu cu mandrul ei cu mana sub fusata dar sa vad acum cu ochii mei pe ce punea el mana.. nu stiu.. imi e cam aiurea de ea.. dar daca ea nu are nicio grija.. atunci noi sa fim sanatosi.. cica maine ar nninge iar al noi.. imi scrisa o colega pe facebook..

Comments

claus said…
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Niky said…
deci ma cracanai de ras acia... imi si inchipui asa o fatza din asta de "ma doare in cur k ma vazusi dezbracata" din partea ei si o fatza de "omg where's the closest hole to hide in" din partea ta =))

da inteleg senzatia .. eu una nu as mai putea sa vb cu ea uitandu-ma ochi in ochi .. da nah dak ea ii mai nesimtitoare din fire.. vb ta, sanatate sa fie!

hai noroc si apropo la ce curs de dadace va bagarati? i mean cu ce va ajuta?. primiti o diploma ceva sau cum?
kady said…
diploma ne ajuta sa ne angajam ca dadace cu diploma nu cum suntem noi acum fara diploma.. ceea ce inseamna mai putin timp de lucru si mai multi bani.. acum o sa cautam sa vedem care cum.. cat despre mandra mea.. ce naiba sa ii fac!! face 49 ani marti.. si tot nu s-a maturizat..
Anonymous said…
Eu si Corina dupa citiram ne amuzaram copios.
Dar nu stiu de ce esti tu asa pudica,ca doar esti invatata din copilarie cu faze din astea.Iti aduci aminte cand am fost noi la mare cu familia Neatzu( aveati voi vreo 4-5 ani) si ati fost voi la dus si acolo ati dat peste tanti Mari si ati venit tapand in gura mare:"mami,tanti mare are un musuroi":D.....iti mai aduci aminte?
Anonymous said…
Si deci in curand veti fi dadace cu diploma.Lasa,f bine,ca nu se stie niciodata de ce te lovesti in viata si e bine sa ai cate mai multe hartii( intotdeauna sa ai un as in maneca sa il poti scoate la nevoie).Bafta la toate cursurile pe care te decizi sa le faci!
claus said…
intreb si eu in stanga si-n dreapta daca se merita cursul de prim ajutor la crucea rosie. si ce descopar: toti cu care vorbesc au facut cursul asta la un moment dat. serios. toti. si toti il lauda. deci, curaj.

in plus... ca sa ma inscriu tre sa trimit un cec cu taxa. o sa rup primul meu cec din carnet. yupiii.
kady said…
claule avem carnet de C.E.C. suntem pioneiri si ne mandrim cu el, suntem pionieri.. :P
Adela said…
fata mea esti de pomina! :))) ma stricai de ras citind. si postu si comentariul de la mama ta (probabil).
bafta cu cursul, pe urma tre sa ne share acilea si cu noi ce invatati, ca cine stie cand ai nevoie in viata (mai tarziu, normal :)
hai sanatate!
kady said…
chiar adela am uitat sa ii si raspund lu mami.. noi sincer ne-am speriat rau atunci cand am vazut-o pe tanti Mari.. mi s-a parut faza de film de groaza!!

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus