Saturday, 7 February 2009

reward :D

Marti am construit noi la iglu dar dupa 2 ore ni s-a facut frig si am hotarat sa mergem la o ciocolata calda.. in drum spre pub, in zapada am gasit un telefon.. l-am laut si in pub urma sa sunam proprietarul sa ii spunem ca avem telefonul.. ei si suna Linda.. la masa de langa noi era un tip cu alti 4 copii si inca 3 adulti.. si se tot uita in gura noastra.. apoi a intrat in vorba ca isi pierduse telefonul si il tot cautase si se resemnase ca nu il va mai gasi.. mare coincidenta sa fie chiar langa noi.. de nu mi-a multumit.. iar azi mergeam pe strada si vazui cecva pe jos gen o agenda.. si cand il ridicai era un iPhone.. pe el scria in caz de pierdere sa sunam la un anumit numar si sa intrebam de Jeremy.. Claudia era cu mine si suna de la ea ca noi nu stiam cum sa umblam cu telefonul :D.. tipul era chiar pe strada noasstra la nr 16.. iesi si insista sa imi dea recompensa de 20 lire :D asa ca eu sunt multumita.. acum la 8 tb sa fiu la vecini sa stau cu copiii.. raceala mea sper sa treaca ca m-am cam saturat sa tot aiu pastile, siropuri si toti dracii..

4 comments:

Anonymous said...

Tu degeaba te doftoricesti cu pastile daca nu stai in pat sau cel putin in casa la caldura.Asa trece mai greu,dar oricum perioada de incubatie e de o saptamina dupa cate stiu eu,asa k nu poate trece intr-o zi,doua...
Atunci insanatosire grabnica si numai bine!!!

Niky said...

io una nush dak as fi rezistat la iPhone.. toate k toate da pana la iPhone:P

congrats' tough!

Adela said...

vezi, data viitoare poate dai de un laptop ceva :))

kady said...

mami a m stat duminica la pat... imi mai reveni.. dar nu complet.. asa si eu tot la laptop sper :P sau tableta grafica :D