Tuesday, 17 March 2009


Ieri am fost cu Neri la sala si ea tb sa vina la mine la 10 dar cum e insarcianta deci cu capul in nori in perioada asta, a uitat geanta de gym acasa si a tb sa se intoarca sa o ia.. cam la 12 a ajuns la mine si la sala ma inceput sa tragem de fiare.. am stat pana la 4 si apoi direct la scoala sa luam copiii.. m-am culcat ieri de la 9 pt ca eram franta de oboseala.. azi ma dor toti muschii si la fel ma simt obosita dar si din cauza ca incepui scoala.. la sfarsitul lunii am de prezentat 2 siteuri, unul in Flash, altul in DreamWeaver, un joc cu impuscaturi, cateva desene de tricouri, un studiu de 6 pagini si eseu pt un istoric la unei imagini, o coperta de CD, cateva variante de logo pt cineva, si cateva imagini pt expozitia de la final.. am doua saptamani la dispozitie si bag 12 ore zilnic de scoala si lucru.. asa ca urmatoarele weekenduri si ore libere ma voi baricada in casa la calculator.. ciuciu socializare.. iar tot atunci aproape de final sunt invitata la ziua de nastere a unei colege care e si profa de grafica la noi.. sa vedem care din noi doua merge pt ca si linda e invitata.. ei parca nu ii surade ideea ca e in casa party-ul.. astept.. ma bag la culcare.. nb

3 comments:

Adela said...

aaaa, da tu nici nu ai multe de facut!(NOT!) sper sa termini cu toate la timp, par 2 saptamani de vis! :P hai bafta si astept sa vad si io rezultatele. sa le postezi cand sunt gata. :)

kady said...

si eu sper sa termin odata ca m-am cam saturat sincera sa fiu..

Anonymous said...

Dar ai activitate nu gluma. Oricum multa,multa bafta !!!