Sunday, 29 March 2009

party

Ieri am fost la ziua unei colege de la scoala.. am mers cu Linda si saraca a avut ceva de asteptat dupa mine sa fiu gata.. giovani a zis ca il doare spatele si nu a mai venit.. colega mea are undeva la 40 si ceva ani dar arata mai tanara ca mine si e si profa de grafica la nivelul 1, deci la chef au fost si studenti si profi.. super tare.. s-a fumat iarba la greu, iar ea pt ca e negresa a adus multi prieteni de-ai ei de culoare care aveau tot felul de minuni la ei.. mama cum mirosea in casa aia.. dar ce nu fumau.. am mancat bine.. o paine ff dulce cu unt, achia o mancare jamaicana fffffffffff picanta si delicioasa, mai erau niste chesti pe acolo care miroseau bine dar nu imi mai era foame.. am stat la vorba cu mai multa lume.. m-am apropiat mai mult de colegi.. Linda a zis ca la vara sa chem colegii de la scoala sa facem un chef mare in gradina inainte de plecarea mea si cu profi si o sa fie suuper.. profa mea de grafica a fost cu idea ca era si ea acolo si linda e de acord.. radeam ca eram toti cam bauti si sa o inregistram pana nu se razgandeste.. apoi am plecat acasa condusa pana la autobuz de 2 gay prieteni buni.. super de tb amandoi si unul din ei e coleg.. e ffffffffffffff talentat pe scupltura.. oricum vor veni toti la cheful meu ca altfel nu stiu ce fac cu ei.. ma gandeam daca e sa chem pe toti cei pe care ii cunosc sau cat de cat apropiati si din colegi cum ar fi.. oricum nu as chema toata clasa.. adica am multi colegi la diferite cursuri si nu ii pot chema pe toti, iar macar 25 din prietenii de prin londra.. deja ma bucur de asta.. acum astept sa vina dragos si sa vedem cum petrecem..

No comments: