Thursday, 5 March 2009

piuf

Ieri seara ma roaga Linda sa o ajut sa coboare din mobila jos sa o arunce.. mai si 2 etaje pe scari ma pune sa car nu stiu ce dulap de metal al naiba de greu pe care nu aveam de unde sa il apuc.. eu tb sa tin de partea de sus deci veneam in urma ei.. iar ea tinea toata greutatea.. mai dar fiind in panta nu aveam cum sa tin de el ca imi aluneca din maini sub propria greutate.. mai si la ultimele trepte imi cade din maini, iar ea se duce la vale pe scari sub dulap.. ea finind si pe tocuri.. dar il prinde la timp si nu cade decat pe gresie si o zgarie.. o intreb de nu stiu cate ori daca e ok.. in spatele ei era o masa de sticla pe care bine ca nu a cazut ca aia era.. mama ce spaima am tras.. am crezut ca ramane strivita sub dulap.. am curatat gresia dupa.. mai dar de acum inainte eu nu mai trec in partea aia la carat mai ales in panta.. pt ca toata greutatea se duce in jos.. si nu e safe deloc pt cel de jos.. bine ca s-a terminat cu bine..

2 comments:

Anonymous said...

Bine ca s-a terminat cu bine... Si mai are ceva de carat? De ce nu cheama niste colegi,ceva de la servici sa o ajute?Poate o ajuta Catalin cand vine dk mai e ceva de ajutat pe acolo.Oricum ai grije sa nu dai de alte necazuri acum la sfarsit cand mai ai doar cateva luni de stat acolo.
Bafta la scoala in continuare!

kady said...

da am grija mami.. merci de urari..