vineri


Am fost la cursul de flash.. chiar nu imi place.. zicea profa ca eu sunt more of an illustrator and photoshoper person then web developer.. oricum ieri prima data in 2 ani am intarziat la scoala pt ca de fel eu sunt cea care ajunge prima, chiar inaintea profei.. desi cand eram in romania mereu eram cea care ajungea ultima.. am fost vesnic intarziata.. oricum de nu mi-am laut mistouri de la colegi, plus ca vinerea trecuta a fost vineri 13 adica zi cu ghinion dar nu s-a intamplat nimik neobisnuit.. numai ca toate au mers prost vinerea asta asa ca ziceau ca e din cauza mea.. candva le ziceam eu sa sunt fecioara si deci perfectionista si alta colega tot fecioara radea ca gata perfectiunea, ca o data intarziata va fi si a doua oara si sa vezi cum ma dau eu pe brazda.. oricum mi-am laut la glume peste nas.. acasa cu copiii am tuns-o pe a mica si pe urma am fugit in oras ca sa recuperez pt azi cand fac babysitting.. in rest mai nimik cheltuii 70 lire pe trentze :D

Comments

Niky H. said…
imi place super mult bluza si sandalutzele! sa le porti sanatoasa! da' 70 de lire?!?!?!? nah oricum arata cool si imi plac si culorile!

peace!
kady said…
merci :) stiu ca sunt scumpe.. inca am chitanta in caz ca ma razgandesc si tb sa le returnez sa imi recuperez banii :D
Adela said…
bluza e ff cool! like it! thumbs up! ;)

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus