Thursday, 23 April 2009

AAAAAAAAAAAAAA











Fir'ar sa fie ce viata de kkt.. totul merge prost de 3 sapt adica toata luna aprilie si din toate punctele de vedere.. pt cine nu ma crede sa le luam schematic: profesional, financiar, sanatate
- la scoala tb sa lucrez in Photoshop, Illustrator, InDesign, Flash, Fireworks, DreamWeaver, After Effects.. nu am softul decat pt primele 3 si in versiuni vechi.. nu am reusit sa fac rost de nimik bun.. imi tb CS3 Master Collection pt ca pc-ul meu nu suporta CS4 si toti imi trimit tot felul de linkuri si torenti cu programe care nu merg.. am downloadat si m-am umplut de virusi.. am pus sistemul de 2 ori si tot fara soft sunt.. plus ca cine mi-a pus sistemul a apucat sa formateze si hardul extern adica tot ce am mutat de pe calc pe el acum nu mai merge copiat pe calc.. ce mi s-a dus si hardul pe care aveam 250Gb de informatie pe care nu stiu cum o mai pot recupera.. apoi cnad am pus a doua oara sistemul la varul meu, iepurele lui mi-a ros cablul de la laptop.. e in 2 bucati carpit si lipit cu scoci..cat e mai un adaptor de dell??? acum vreau soft verificat, incercat pt ca inca am de facut urmatoarele:
- site galerie cu lucrarile mele in dreamweaver
- site animat cu lucrarile mele, plus joc cu impuscaturi si altceva la alegere pt animatie in flash
- coperta cd pt o profa de yoga in illustrator
- 5 lucrari pt un concurs de grafica in photoshop si illustrator
- cateva lucrari pt expozitie grafica in photoshop si illsutrator
- 3 imagini tricou in illustrator
- cercetare si prezentare proiect despre evolutia unui anumit stil in arta a unui artist ales, in indesign
- logouri pt niste prieteni
.........si toate tb sa fie gata ieri.. halal deadline.. futui!!!!!!
- azi tb sa platesc 310 lire pt scoala dar nu avusai banii si platesc vineri..si parca si muncesc mai mult decat primesc.. iar de kkt.. sunt tentata sa stau sa frec menta.. si mandra mea iar veni cu lista de curatenie pt azi care inseaman inca 2 ore in plus.. fac ce intra in 5 ore ce naiba..
- imi curgen nasul, stranut, tusesc.. adica racita mai pe romaneste..
deci toate sunt roz la mine fratilor si plang de ceva zile ca parca nu se mai termina.. si colac peste pupaza nici ipodul nu mai merge!!!! cum naiba sa fiu optimista.. as iesi la bere dar nimeni nu are timp azi.. macar sa imi inec amarul si sa ma plang cuiva ca sa ma mai racoresc.. nici asta.. stau aici si scriu blogul asta.. mama ei de soarta!!!

No comments: