..











In final imi merge softul.. motiv de bucurie pt ca am fost atat de stresata sapt asta.. o sa pun cateva poze din ultima vreme.. ce sa va zic ca am mai facut.. am iesit in oras cu gemenele, Stefi si Amalia si niste australieni.. Benjamin nu prea mai vb cu mine ca mi-a cam stricat hardul si se simte vinovat.. Julio mi-a facut proiectul, dar nu tot mai misto al meu si nu i l-am aratat profei ca imi era rushine cu el.. e vb de site cu animatie.. am fost cu Marius la festivalul de film romanesc din londra in green park, apoi spitalfield market, am iesit cu Kappa la bere, iar la bere cu George.. am lucrat ceva la proiect.. am mai primit inca 3 proiecte de facut afara de ce aveam.. am inceput alt curs de grafica.. asa si acum stau cu morcovul in fund.. pozele sunt de la gala de inot a fetelor unde am fost cu Neri si cateva de azi cu o parte din colegii de la scoala.. Egle cica e Lady Gaga :))

Comments

thats a crazy place you work at!
kady said…
:)) is in my class.. well it can get pretty crazy sometimes..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus