..

Nu am mai scris de ceva timp.. am racit peste noapte.. e vremea asta ciudata rau.. azi soare de tricou, maine frig de cizme.. si tot cu soare.. de s-a ales tot praful de nasul meu cu suflatul si stranutatul.. oricum am tinut o prezentare a proiectului.. eu una am fost multumita de cum a decurs.. incep sa am invat sa vorbesc in fata multimii.. desi inca am emotii, ma descurc acum si par mai increzatoare.. par cum spuneam.. am concurs la care tb sa trimit 5 imagini pana vineri.. 4 am trimis deja dar le voi face set de 4 bucati deci inca 4 imagini.. premiul cel mare e de 250 lire.. sa vedem cum va fi.. in rest mai am de retusat una alta la site, apoi de facut prezentare in power point a proiecutului si schite si de respectat timeline.. apoi alt proiect de scris si prezentat schite la fel.. tricouri si cercetare facut si prezentare in indesign.. si asa incep sa ma simt mai usurata cand vad ca incep una cate una sa le tai dupa lista..

Comments

Adela said…
i hear you sister! si io sunt racita moarta! de vreo 2-3 sapt. depat am fost de 2 ori. o saptamana, pe urma una pauza si acuma iar de 5 zile. Ai grija de tine si bafta cu concursul! Mai pune o data linkul de la site sa il mai vedem si noi! Sanatate!
kady said…
insanatosire grabnica pt ca te inteleg.. site-ul nu la-m pus inca ep ent si ceva nu merge la el si tb verificat.. lucrez acum la el si inca alte chestii pt vineri ce tb termiante.. sunt contra timp.. merci de urari.. hai SANATATE!
Niky H. said…
mama da' you are just wee bit busy, right??:)
vad k ai la proiecte nu gluma.. asa se explica disparitia subita de pe blogosfera;)
Welcome back tough si succes cu concursul, raceala & co. :)

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus