Tuesday, 26 May 2009

update cu poze

















Cand am venit din Newport de la Cata, Ela si Ana.. am gasit pe pat o vacuta si 2 felicitari de la fetitze ca stiu ca imi plac vacile.. chiar m-au impresionat.. la cata a fost super.. am mers la un restaurant genial :))) am mancat ceapa cu rosii, branza si paine pe o banca apoi cola si profiterol.. ca oltenii.. am stat si pe jos.. am tuns si vopsit pe fiecare.. am stat la bronzat pe acoperis.. am dormit la gramada.. a fost ca in tabara.. am vorbit de verzi si uscate, am colindat, am vazut si filme de groaza.. mi-am luat o rochie de nunta, dar cam maricica.. e cea verde aprins, iar azi mai vazui altele.. asa ca va rog astept pareri sa imi ziceti ce sa cumpar.. linda mi-a dat aspiratorul ei vechi pt cand ma mut.. am pus poze si cu ultimele mele achizitii

5 comments:

Adela said...

welcome back! mie imi place foarte mult prima rochie, cea verde, sau daca nu cealalta verzulie cu broderia peste umar. dintre astea doua deci. have fun la nunta! asteptam poze!! :)

kady said...

merci adela.. si mie tot ala 2 verzi imi plac.. inca un pic si am duc si la nunta..

Anonymous said...

Frumoasa surpriza ti-au facut fetitele,se vede ca s-au atasat de tine :)
Si inca iti mai plac vacutzele?
Bafta la proiecte ca nici nu stii cand trece timpul si acushica-acushica vine nunta ...si nu uita sa pui CV-ul inainte de plecare.Ai gasit bilet tren pt la ziua lu Catalitza?

Niky H. said...

mie imi place foarte mult aia verde deschis cu broderia aia peste umar.. imi place culoarea, e mai vaporoasa, lungimea e mai buna, forma te avantajeaza k esti micutza si te prinde fff bine! parerea mea.. care este:P acum depinde si ce optoiuni ai la incaltaminte... sandalutze cu straps sbtiri si toc cui??
zic si io:) hai sanatate si vad k v-ati dixtrat ceva la tabara voastra ad hoc;)
La multi ani de ziua copilului!

kady said...

niky merci pt sugestii si sa stii ca tin cont de ele..