eu de la scoala

:D

Aici o prezentare de la scoala.. sunt si eu pe acolo daca va uitati atent

Comments

Adela said…
imi place despre tine, cand te apuci sa postezi, nu te incurci cu un post, 3-4 o data!! :)))
kady said…
pai cand am de scris scriu, eh si nu va plictisiti :D
Niky H. said…
deci tipu kre ti-a dat diploma pare un pic truli sau mi se pare mie??.. are la gat niste ochelari imensi??? si pleca de acasa in pilamale???(apropo tinuta lui imi aduce aminte de Dem Radulescu in BD in actiune knd ies ei din inchisoare.. prea tare:))))
kady said…
tipul e un artist cunoscut de aici Andrew Logan si e imbracat in costum african.. e destul de excentric tipul dar de tb..
kady said…
frate eu acum vad ce avea la gat.. parca sunt ochelari dar nu imi dau seama exact..
claus said…
mmmm... nu sunt ochelari. mi mi se pare ceva medalion cu mai multe cercuri. in poza a 3a se vede ca nu sunt ochelari. sau asa mi se pare mie
kady said…
mai si nici nu m-am uitat sa vad ce e..

Popular posts from this blog

How to assemble your Wacom Intuos pen

Wacom Intuos4 pen stylus repair

How to fix your Wacom Intuos4 pen stylus