Thursday, 4 June 2009

la expozitie































La expozitie am intarziat cand m-au strigat sa imi dea certificatul care tb inmanat de primarul din Westminster.. oricum mi-a fost inmanat de un artist destul de cunoscut Andrew Logan care era imbarcat in costum african.. a venit un fotograf sa imortalizeze momentul.. am baut, am mancat am stat de vorba cu lumea.. multi cunoscuti.. eu i-am chemat pe Kappa cu Ian, Magda, Amalia.. iar acolo erau Melissa, Harriet, Linda, Molly, Heather, Din, Evonne, Caroline, John, Gillian, Giovani, Nikole, Nicola, Marina, Ana, Egle, Eder, Harriet, Paul, Sara, Simona, Liz cu copiii, Karen iar la bar erau 2 frati romani din Bacau care serveau bauturile.. dupa asta, seara am iesit cu colegii si prietenii la bere la un pub din zona plus alte persoane.. a fost frumos.. la 12 am plecat acasa pt ca s-a inchis pubul.. acasa erau Linda, Molly, Giovani.. am mai baut un pic, am dansat salsa, iar la 2 am m-am dus la culcare.. ama vut o durere de cap toata ziua.. iar seara am primit mesajul cu Tina..

1 comment:

Adela said...

felicitari pentru expozitie! arata super lucrarile!
imi pare rau pentru tina though...mai tin minte cum venea Lavinia cu ea la bise si era asa cuminte, nici nu stiai ca e acolo.